Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

10 ani de „Genesys Days“. Noi parteneri de marcă pentru Genesys Distribuţie

23 Octombrie 2007



60 de companii, printre care nume de marcă ale pieţei internaţionale de echipamente IT&C precum Dell, AMP Netconnect, Allied Telesis, Eaton|Powerware, Netgear, Telsey, Corning Cable Systems şi Premium Line, au fost prezente la cea de a 10-a ediţie a evenimentului anual „Genesys Days“, organizat de compania Genesys Distribuţie la Sibiu, la începutul lunii octombrie. Conceput pentru a servi identificării soluţiilor care răspund concret exigenţelor şi solicitărilor pieţei, evenimentul le-a permis participanţilor să analizeze rezultatele obţinute până în prezent, precum şi să contureze noile obiective strategice pentru perioada următoare. În cadrul sesiuni de discuţii cu reprezentanţii celor 60 de companii partenere ai Genesys, a fost abordat subiectul suportului în realizarea volumului de vânzări şi al noilor politici de piaţă ce urmează a fi implementate, fiind identificate o serie de soluţii eficiente. Cea de a doua zi a evenimentului a fost dedicată prezentărilor interactive susţinute de furnizorii de echipamente şi soluţii, care au realizat demonstraţii practice ale noilor produse şi au răspuns întrebărilor adresate de resellerii Genesys Distribuţie. „Genesys Days face parte din acţiunile care definesc strategia companiei şi au ca obiectiv identificarea noilor oportunităţi de business şi dezvoltarea relaţiilor profitabile de afaceri pe care Genesys Distribuţie le-a construit în timp cu partenerii săi“, a declarat Sorin Baltag, CEO – Genesys Distribuţie, care a prezentat noile parteneriate încheiate anul acesta de companie cu Netgear, Transition Networks, Telsey şi Elcos, furnizori de echipamente de marcă, cu o prezenţă impresionantă pe piaţa internatională. După o succintă trecere în revistă a rezultatelor înregistrate de Genesys alături de cei peste 700 de parteneri activi (45% creştere în primele trei trimestre ale anului 2007, faţă de 2006, când compania a înregistrat o cifră de afaceri de 10 milioane de euro, obiectivul pentru anul acesta fiind de peste 15 milioane de euro), Sorin Baltag a prezentat noile produse lansate în 2007, predum şi noul brand lansat de companie, REDI. Reliable Electronic Devices & Instruments (REDI, marcă înregistrată a Genesys Distribuţie) va comercializa următoarele game de produse: UPS-uri (Centralion), echipamente de monitorizare şi analiză a parametrilor de calitate a energiei electrice, echipamente pentru supravegherea succesiunii corecte a fazelor în sisteme trifazate şi alte echipamente electronice. La sfârşitul celei de-a doua zile a reuniunii, Genesys Distribuţie a premiat, în semn de apreciere a performanţelor, partenerii cu activitatea cea mai dinamică şi cu cele mai bune rezultate în 2007. (R.G.)



Tags: Genesys

Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite