Enterprise Applications >> Comunicatii >> Stiri si comunicate
Call Center-ul Romtelecom raspunde īn 20 de secunde
Toti clientii business care suna la call center-ul dedicat acestora primesc un raspuns în mai putin de un minut. La 99% dintre apeluri angajatii din call center raspund în mai putin de 20 de secunde.
De la lansarea acestuia, la începutul lunii octombrie 2007, call center-ul dedicat în exclusivitate clientilor business a înregistrat o medie de 2.800 apeluri pe zi. Aproximativ 100 de angajati lucreaza în acest call center, raspunzând întrebarilor clientilor. Majoritatea apelurilor sunt legate de noile oferte de voce si Internet ale companiei, precum si de optiunile de voce si alte servicii suplimentare oferite de Romtelecom. Call center-ul pentru clientii business poate fi apelat formând 930 (apel gratuit în reteaua Romtelecom).
“În cursul acestui an a fost creata o divizie dedicata exclusiv companiilor pentru a satisface cât mai bine nevoile acestora. De atunci am început sa oferim servicii atractive precum tariful unic, care le permite sa faca economii de pâna la 40%, sau tarife reduse pentru convorbirile internationale. Aceasta noua abordare a stârnit interesul companiilor, astfel ca, pentru ca acestea sa primeasca cele mai bune informatii de care au nevoie, urmatorul pas logic a fost sa cream si un call center dedicat acestora. În acest fel clientii primesc raspunsuri profesioniste si economisesc timp pretios,” a declarat George Makowski, Director Executiv Comercial, Segment Business.
Romtelecom are în prezent aproximativ 250.000 de clienti business. Clientii companii au generat în 2006 peste 40% din veniturile din zona de retail.
De la jumatatea lunii octombrie companiile pot opta pentru un tarif unic pentru apelurile nationale si locale în reteaua Romtelecom, indiferent de zi si de intervalul orar. Tariful unic este de 0,027 Euro/minut ( fara TVA) si este oferit ca parte din noile abonamente “Tarif Unic”. Toate companiile care opteaza pentru noile abonamente “Tarif Unic”, fie clienti existenti, fie clienti noi, beneficiaza de oferta promotionala valabila în perioada 15 octombrie 2007 - 15 ianuarie 2008: abonamentele “Tarif Unic” la acelasi pret cu al abonamentelor actuale. Cel mai ieftin abonament dintre cele carora li se poate adauga aceasta optiune este Linia Business “Tarif Unic”, oferita promotional la numai 10 euro/luna (fara TVA).
De asemenea, pâna la sfârsitul lunii noiembrie 2007, companiile care se aboneaza la serviciile de voce oferite de Romtelecom vor beneficia de conditii speciale, precum instalare gratuita indiferent de perioada contractuala. Mai mult, pentru contractele încheiate pe o perioada de un an vor beneficia de 3 luni de abonament gratuit, o optiune de voce si factura detaliata pentru aceeasi perioada, iar la contractele încheiate pe o perioada de doi ani vor beneficia de 6 luni de abonament gratuit, o optiune de voce si factura detaliata pentru aceeasi perioada precum si un telefon DECT.
Parerea ta conteaza:
(0/5, 0 voturi)