Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Altele >> Stiri si comunicate

AdVenture si Interamerican iti asigura o „calatorie” frumoasa prin viata

26 Octombrie 2007



Colaborarea dintre AdVenture si Interamerican continua cu cea de-a treia etapa a campaniei de comunicare a programului de pensii private ce se desfasoara in perioada 19 septembrie – 15 ianuarie 2008.

“Viata e o calatorie. Asigura-te ca e una frumoasa ” este mesajul prin care AdVenture si Interamerican reamintesc oamenilor care sunt bucuriile si frumusetile vietii si cat de mult se pot bucura de ele daca iau deciziile corecte la momentul oportun.

Campania se adreseaza unui public principal format din persoane cu varstele cuprinse intre 25 si 35 ani, direct interesate sa adopte un program de obtinere a pensiilor private. Publicul secundar este format din persoanele aflate in sectorulde varsta 35 – 45 ani.

Pentru ca produsul nostru era similar cu toate celelalte, am decis sa facem o campanie de imagine care sa aduca notorietate si favorabilitate brandului Interamerican. Sau mai simplu spus: daca vezi campania noastra si te suna un agent Interamerican, sa accepti o intalnire de prezentare a produsului nostru, ne-a declarat Irina Carstea, Account Executive AdVenture.

In prim-planul strategiei de comunicare se afla spotul Tv “Calatoria”, un colaj vizual de momente memorabile pe care fiecare dintre noi doreste sa le traiasca. Coloana sonora a spotului, clasicul hit “My way” al lui Frank Sinatra, intareste mesajul campaniei.

Ne-a ajutat foarte mult dorinta clientului de a realiza o campanie cu adevarat memorabila, care sa iasa in evidenta in cadrul calupului publicitar. Ne-am dat seama ca singura sansa de a ramane in mintea consumatorilor este sa facem o campanie calda, cu inima, si nu una cerebrala, a adaugat Ovidiu Hodorogea, Copywriter.

Spotul Tv “Calatoria” este principalul suport de comunicare , pe baza caruia au fost dezvoltate executii si pentru celelate medii de comunicare: TV, presa scrisa nationala si locala, outdoor la nivel national, radio local, Internet (atat campanie clasica cat siproiecte speciale) dar siindoor TV. Etapa finala din campania de comunicare Interamerican, a fost realizata cu un buget de peste 1 milion de euro.

Prin implicarea lor, partenerii nostri de la Interamerican ne-au demonstrat angajamentul lor de a deveni unul dintre jucatorii importanti pe piata de pensii private. Iar rezultatele inregistrate dupa o luna de la startul campaniei si prezenta in Top 5 din punct de vedere al numarului de subscrieri vin sa comfirme acest fapt, a precizat Alex Zamfir, General Manager AdVenture.

„Cred ca aceasta propunere creativa, total lipsita de agresivitate, dar in acelasi timp foarte convingatoare ilustreaza cel mai bine mesajului campaniei noastre: Interamerican este partenerul tau pentru intreaga viata, inclusivla momentul retragerii din activitate! Sunt multumita de alegerea facuta”, ne-a declarat Andreea Hreapca, Marketing and PR Manager, Interamerican Romania Group

Echipa care a dezvoltat aceasta campanie este compusa din Andreea Hreapca -Marketing & PR Manager Interamerican Romania Group si Alina Radoi – Marketing & PR Coordinator Interamerican Pensii. Din partea AdVenture au contribuit: Mircea Moldovan – Creative director, Daniel Toma – Senior Art Director, Ovidiu Hodorogea – Copywriter, Marius Mitran – DTP, Stefan Popescu – Media Director, Irina Carstea – Account Executive si Alex Zamfir – General manager AdVenture.

Informatii suplimentare:

Prima etapa a campaniei de comunicare derulata in perioada 17 – 19 iulie a marcat inceputul colaborarii dintre agentia de publicitate AdVenture si Interamerican. Cel de-al doilea doilea val de comunicarea inceput la 20 iulie si a continuat pana la sfarsitul lunii august.

AdVenture este o agentie de publicitate full service infiinţata in anul 2002. Printre clientii sai se numara Panfoods Romania (Amigo), Motorola Romania, Interamerican, Alkaloid Skopje, Sensiblu, Clermont Hotel, Alto Syncro & Avia Motors, Realitatea TV, The Money Channel, Unilever FoodSolutions, Volvo Romania, Impact, YKK Romania.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite