Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Mihai Scemtovici - Business Development Manager SolvIT Networks: Vom fi cel mai important partener CA din regiune!

15 Noiembrie 2007



Pentru o casă de software de dimensiunea, reputaţia şi eficienţa CA, un parteneriat în regiunea noastră nu reprezenta iniţial decât o etapă obligatorie în procesul de acoperire a unui teritoriu cât mai vast. Derularea parteneriatului cu SolvIT Networks a modificat radical această primă impresie, transformând prezenţa CA în România într-o afacere extrem de profitabilă, atât pentru vendor, cât şi pentru beneficiarii soluţiilor IT oferite de acesta. În prezent, SolvIT Networks gestionează în regiune toate proiectele de anvergură ale CA, atât la nivel de consultanţă, modelare şi implementare, cât şi în ceea ce priveşte partea de training, service şi mentenanţă. Strategia pe termen mediu şi lung a SolvIT Networks este dezvoltarea regională; compania şi-a deschis deja o filială în Grecia şi urmează să-şi deschidă în perioada următoare filiale în Bulgaria, Ungaria şi Serbia.

Cum a început parteneriatul cu CA?
Cu oarecare rezerve din partea lor. Cu entuziasm şi hotărâre din partea noastră. Ne-am dedicat proiectelor în care ne-am implicat, am muncit enorm şi am obţinut de fiecare dată rezultate spectaculoase. La început a fost dificil. Am promovat soluţiile CA pe piaţa din România, am schimbat percepţii, am modificat viziuni, am reuşit să evidenţiem avantajele pe care le oferă mediului business actual aceste tehnologii informatice superioare. Am reuşit să ne impunem.


În ce măsură a susţinut CA dezvoltarea acestui parteneriat?
Susţinerea CA reprezintă un element important în cadrul parteneriatului nostru. Am beneficiat şi beneficiem din partea CA de un program vast de pregătire şi informare. Acesta cuprinde training-uri, materiale de prezentare, suport tehnic, consultanţă de specialitate. Deşi esenţială, această susţinere nu poate substitui o echipă experimentată de consultanţi, nu poate înlocui un bun management şi o atitudine entuziastă şi dedicată din partea noastră.

Parteneriatele marilor vendori în regiunea noastră există doar din dorinţa de a avea o prezenţă cât mai mare la nivel mondial sau sunt cu adevărat rentabile?
Nu neg posibilitatea ca, într-o primă fază, parteneriatele marilor vendori în zonă să fi fost realizate doar pentru a atinge un obiectiv de marketing şi pentru a avea o acoperire cât mai bună. De o bună perioadă de timp însă, lucrurile s-au schimbat. Aflată în plină dezvoltare, înregistrând un adevărat salt, atât la nivelul economiei, cât şi în ceea ce priveşte mentalitatea, regiunea noastră a devenit un teren propice pentru bună funcţionare a majorităţii tipurilor de business. Parteneriatele locale ale marilor vendori nu numai că au început să devină rentabile, ci unele dintre ele au depăşit cu mult target-urile previzionate, transformându-se într-un real succes atât pentru vendor, cât şi pentru companie.


Pe ce s-a bazat succesul SolvIT Networks?
Pe cel mai important activ al nostru: oamenii. Cunoştinţele solide, atât cele tehnice, cât şi cele legate de diversele procese de lucru, experienţa de peste şase ani în tehnologiile CA şi structura psihologică proactivă, au transformat echipa SolvIT Networks intr-un garant al succesului oricarui proiect şi, implicit într-un garant al succesului nostru. Dacă în sistemul nostru de valori clientul ocupă întotdeauna primul loc, al doilea loc este în mod clar ocupat de angajaţi. Motivarea şi co-interesarea angajaţilor reprezintă cele două direcţii majore ale politicii noastre de personal.


Care este atitudinea clienţilor faţă de SolvIT Networks?
În cea mai mare proporţie, proiectele noastre sunt de mari dimensiuni. Procesele de analiză, consultanţă şi implementare a soluţiilor CA în cadrul unei companii durează de la câteva luni la mai mult de un an; procesele de service şi mentenanţă se derulează practic pe toată perioada de utilizare a acestor tehnologii. În acest context, relaţia dintre noi şi beneficiar depăşeşte nivelul clasic de formalism şi devine, de cele mai multe ori un parteneriat în adevăratul sens al cuvântului, o relaţie bazată pe prietenie, încredere şi respect reciproc.


Care este atitudinea clienţilor faţă de soluţiile CA?
CA face eforturi pentru a contrazice teoriile privind mobilitatea scăzută şi viteza mică de reacţie a multinaţionalelor. CA este o organizaţie incredibil de flexibilă, atentă la evoluţia şi necesităţile pieţei, dispusă să-şi modifice fundamental strategia pentru a se adapta cerinţelor actuale. CA acordă o importanţă majoră caracteristicilor şi funcţionalităţilor tehnice ale soluţiilor sale, dar şi elementelor care ţin de logistică, administrativ şi financiar. Soluţiile CA sunt deosebit de rentabile, atât din punct de vedere al performanţei, cât şi din punct de vedere economic. Clienţii remarcă întotdeauna şi apreciază atenţia pe care o acordă CA tuturor aspectelor din cadrul proceselor de business.


Care este tendinţa actuală pe piaţa IT? Cum a evoluat aceasta în ultima perioadă?
Dezvoltarea şi extinderea spectaculoasă din ultimii ani a tehnologiei informaţiei a adus beneficii substanţiale tuturor categoriilor de business, generând în acelaşi timp şi o serie de dezavantaje, în special la nivel financiar, administrativ şi funcţional. Din ce în ce mai performante şi mai complexe, tehnologiile informatice au devenit din ce în ce mai costisitoare şi mai complicate atât din punct de vedere logistic, cât şi în ceea ce priveşte exploatarea acestora. Utilizarea unor soluţii IT competitive presupunea o adevărată gaură în bugetul companiei, precum şi angajarea unei „armate” de specialişti IT care să le poată gestiona. CA a fost prima companie IT care a decis să soluţioneze acest impediment major al industriei, prin politica sa de unificare şi simplificare a soluţiilor informatice.


În ce constă, mai exact, acest proces de unificare şi simplificare iniţiat de CA?
Tehnologia informaţiei este un domeniu incredibil de vast. Provocarea majoră actuală este transformarea acestei arii complexe într-un sector uşor de gestionat. Acesta este scopul strategiei CA de „unificare şi simplificare”. Astfel, CA şi-a structurat strategia globală de unificare şi simplificare în două direcţii majore: crearea unor interfeţe de lucru mult mai uşor de exploatat şi gruparea mai multor tehnologii separate în soluţii unitare şi complete. Obiectivul CA este să ofere soluţii IT clare şi comprehensive, capabile la rândul lor să simplifice procesele de business, indiferent de dimensiunile acestora şi de verticala din care fac parte.


Înţeleg că CA a demarat un proces masiv de inovare...
Într-adevăr, această orientare către unificare şi simplificare informatică are ca scop final transformarea fundamentală a managementului IT. CA nu intenţionează să opereze modificări doar la nivelul tehnologiilor, ci şi la un nivel mult mai extins care include atât sisteme, cât şi procese de business şi oameni. Prin intermediul acestei strategii, CA nu oferă numai soluţii inovative de management IT, ci acţionează puternic asupra mecanismelor tangibile şi intangibile care fac posibilă funcţionarea unei companii în condiţii de rentabilitate.


Sunt mai rentabile soluţiile CA decât soluţiile cu funcţionalităţi similare oferite de alte companii? Ce ar determina o companie să prefere soluţiile CA?
Dincolo de caracteristicile şi funcţionalităţile tehnice, de competitivitatea şi înalta performanţă a tehnologiilor sale, CA se remarcă prin eforturile continue de a perfecta simbioza între IT şi management. CA oferă companiilor oportunitatea de a înţelege mai bine, a măsura, a gestiona şi a reduce riscurile operaţionale şi de business existente în cadrul companiei, pentru a putea asigura continuitatea tuturor categoriilor de activităţi şi pentru protecţia tuturor resurselor companiei. De asemenea, prin partenerii săi regionali, CA asigură la nivel mondial o serie extinsă de servicii cu valoare adăugată, care îi conferă unicitate la nivel de industrie.


Ce ar determina o companie să prefere serviciile SolvIT Networks?
În calitate de Partener Enterprise CA, principalele arii de competenţă ale SolvIT Networks sunt consultanţa tehnică şi business, implementarea şi modelarea soluţiilor CA în funcţie de mediul, necesităţile şi obiectivele pe termen mediu şi lung ale clientului, suport tehnic (24/7/365) şi mentenanţă. SolvIT Networks se distinge prin echipa de specialişti tehnici şi consultanţi business, prin promptitudine, eficienţă şi orientare spre rezultate. Consider că cel mai important activ al companiei sunt oamenii, de aceea îmi direcţionez toate eforturile în vederea pregătirii şi, mai ales, a motivării acestora. Am convingerea fermă că o companie funcţionează la un nivel înalt de performanţă, numai dacă oamenii acţionează ca o echipă, dacă sunt proactivi şi dedicaţi activităţii acesteia.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite