Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Treceţi la „vânzare organizată“

15 Noiembrie 2007



CRESCENDO, casa de soluţii IT&C propune Microsoft Dynamics CRM pentru eficientizarea activităţii de vânzare şi a managementului relaţiei cu clienţii.


Provocarea CRM
În mod evident, companiile din orice industrie se confruntă cu un moment dificil pe piaţa forţei de muncă: lipsa de candidaţi pregătiţi să facă faţă obiectivelor organizaţiei. Efectele acestui fenomen sunt foarte vizibile în zona dezvoltării forţei de vânzări – acolo unde companiile au încercat să îmbunătăţească oferta pentru atragerea unor candidaţi calificaţi.
O soluţie alternativă este aceea de eficientizare a activităţii de vânzare – o adevărată provocare pentru orice companie care se află în situaţia de a continua trendul ascendent din anii precedenţi cu aceeaşi echipă de vânzări sau (şi mai dificil) cu o echipă restrânsă.


Soluţia CRM
Eficientizarea activităţii de vânzări impune, pe lângă schimbările de concept şi procedurale, implementarea unei soluţii informatice robuste din categoria CRM – Customer Relationship Management care să poată gestiona întregul „life cycle“ al unui client. Soluţia propusă de Casa de soluţii CRESCENDO este Microsoft Dynamics CRM, care tratează toate aspectele necesare trecerii către un proces de vânzare, organizat şi către un management al clienţilor post-vânzare. Pentru procesul de vânzare se pune accentul pe trei mari capitole general valabile:
• Managementul potenţialilor clienţi
• Managementul oportunităţilor de vânzare (pipeline)
• Managementul efortului de vânzare
Administrarea datelor despre potenţialii clienţi
Majoritatea companiilor ignoră pe cei care îşi manifestă dorinţa de a deveni clienţi contactând compania pentru a obţine detalii despre produse sau servicii. Rezultatul: vânzări pierdute. Microsoft CRM dă posibilitatea colectării într-un mod rapid, fără prea mult efort, a tuturor datelor necesare demarării unui proces de vânzare. Colectarea poate fi făcută fie automat, pentru cei care îşi manifestă interesul prin completarea unui form pe site-ul companiei sau printr-un email, fie prin introducerea de către utilizator. Mai mult, înregistrarea unui potenţial client poate fi distribuită către un agent de vânzări, care este ghidat de Microsoft Dynamics CRM în aplicarea unor paşi prestabiliţi.

Exploatarea oportunităţilor

Administrarea oportunităţilor de vânzare (pipeline) – constituie „vulcanul“ procesului de vânzare. Agentul de vânzări introduce în Microsoft CRM oportunităţile asociate potenţialilor clienţi sau clienţilor curenţi, demarând totodată un proces automat menit să îi ofere întreg suportul pentru a obţine succesul în vânzare. Administrarea oportunităţilor în Microsoft CRM oferă informaţiile necesare realizării previziunilor de vânzare sau se constituie într-un fundament solid pentru deciziile de business. În mod curent, managerii deţin informaţia asupra volumului de vânzări realizat, însă nu deţin informaţia asupra volumului de oportunităţi pierdute (şi în favoarea cui). Utilizând Microsoft Dynamics CRM, managerii vor avea la dispoziţie informaţii atât asupra succeselor de vânzare, cât şi asupra insucceselor; mai mult, vor afla care sunt motivele insucceselor sau în favoarea cărei companii au fost pierdute aceste oportunităţi.
Urmărirea efortului de vânzare. Ce efort am depus? Este rentabilă vânzarea făcută sau mă bucur de un fals succes? Sunt întrebări la care Microsoft Dynamics CRM răspunde prin colectarea tuturor activităţilor efectuate în procesul de vânzare şi prin raportarea efortului total depus de companie pentru realizarea vânzării. Această informaţie devine vitală în cazul unui ciclu de vânzare extins, acolo unde permanent trebuie evaluată rentabilitatea vânzării prin comparaţia efortului cu marginea aplicată.
Cele de mai sus reprezintă doar o mică parte din beneficiile aduse de implementarea soluţiei Microsoft Dynamics CRM.
Concluzia celor câteva considerente: implementarea Microsoft Dynamics CRM devine o componentă fundamentală a efortului oricărei companii de menţinere în trend ascendent.
Soluţia Microsoft Dynamics CRM include de asemenea şi funcţionalităţi/ module pentru gestionarea cazurilor de support (tichete de support/ customer support) şi pentru gestionarea campaniilor de marketing şi a activităţilor adiacente.


Partenerul CRM
Pentru că şi acesta reprezintă un factor esenţial în succesul unei acţiuni de implementare a unei soluţii de customer relationship management, Casa de soluţii Crescendo demonstrează prin cei şase ani de experienţă în implementări CRM, aproape 15 ani de experienţă, statutul de Microsoft Gold Partner sau prin acela de Microsoft CRM Certified Partner.
CRESCENDO, casa de soluţii IT&C, furnizează aplicatii, soluţii de infrastructură şi servicii de integrare personalizate, prin care organizaţiile obţin maximum de câştig din informaţiile de afaceri. Clienţii Casei de soluţii CRESCENDO economisesc efort şi resurse, găsind sub acelaşi acoperiş punctul unic de contact pentru implementarea de noi soluţii IT&C şi pentru integrarea lor cu cele existente.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite