Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Se caută soluţii complete nu produse

16 Noiembrie 2007



Este suficient în zona IT a zilelor noastre doar să vinzi produsul ? Se pare că nu. Beneficiind de produse competitive, clienţii cer mai mult decât un produs. Au nevoie de o soluţie care le poate aduce beneficii colaterale.


Există producători care nu au înţeles încă acest mecanism; cei pentru care satisfacţia clientului nu are nici o importanţă mai departe de momentul achiziţionării produsului. În acelaşi timp există servicii pe care alte companii le pun la dispoziţie clienţilor gratuit sau contra unei taxe de mentenanţă în dorinţa de a oferi o siguranţă ridicată în interacţiunea cu produsul achiziţionat.
BitDefender asigură gratuit tuturor utilizatorilor soluţiilor sale (atât home user cât şi corporate), o serie de servicii standard. Foarte important este faptul că de aceste servicii beneficiază inclusiv utilizatorii care achiziţionează produsele BitDefender prin intermediul partenerilor companiei.
Bazele de semnături de viruşi precum şi motoarele de scanare sunt actualizate la fiecare oră prin intermediul Internetului, direct sau printr-un proxy server, si permit astfel o dublă protecţie (alături de detecţia proactivă prin tehnologia B-HAVE), în timp real împotriva ameninţărilor informatice. Actualizarea online a generaţiei şi variantei de produs sunt de asemenea disponibile gratuit în perioada de valabilitate a licenţei achiziţionate pentru toţi clienţii companiei.
Cel mai important serviciu oferit tuturor utilizatorilor soluţiilor de securitate IT BitDefender este suportul tehnic profesionist disponibil 24/7 online, telefonic sau prin email. Acestuia i se adaugă o bază de date cu răspunsuri la cele mai frecvente întrebări şi soluţii pentru cel mai des întâlnite dificultăţi.
Este de ajuns în ziua de astăzi doar să vinzi produsul ? Absolut deloc, mai ales dacă acesta este dedicat zonei corporate.
Atunci când vorbim despre vânzările soluţiilor de securitate IT în această zonă, cu atât mai mult nu este suficient doar să furnizezi un produs de top şi apoi să te retragi. Serviciile pre şi post vânzare, furnizarea permanentă de suport tehnic dar şi comunicarea eficientă cu utilizatorul final al soluţiilor, reprezintă pentru client mai mult de 50% din valoarea achizitiei.
Primul serviciu pe care îl poţi pune la dispoziţia clienţilor din primul moment, este un bun canal direct de comunicare. Feed-back-ul din partea acestora este extrem de important. Deschiderea către dialog, faptul că există un om dedicat care ascultă şi oferă răspunsuri pe înţelesul fiecăruia, este apreciat atât de utilizatorul obişnuit dar şi de către cel tehnic. Informaţiile complete legate de soluţia de securitate IT pe care urmează să o cumpere sau cea proaspăt achiziţionată, materialele informative sau zonele dedicate sunt de asemenea importante.
Deoarece mentenanţa este o parte extrem de importantă în procesul de vânzare în zona corporate, BitDefender pune la dispoziţia clienţilor săi o serie de servicii auxiliare, negociabile în funcţie de caracteristicile fiecărui contract în parte. Gândite pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienţilor, serviciile corporate completează şi susţin eficacitatea şi performanţa soluţiilor de securitate IT:
• un specialist tehnic se deplasează la sediul beneficiarului pentru a asista şi sprijini specialiştii acestuia în procesul de instalare şi configurare a soluţiilor de securitate IT BitDefender.
• modul de funcţionare a produsului BitDefender este verificat periodic (o dată sau de două ori pe lună). Sunt întocmite rapoarte constatatoare pentru situaţiile existente şi pentru operaţiunile efectuate la fiecare vizită.
• pentru situaţiile critice, în care specialiştii beneficiarului nu sunt disponibili sau nu le pot rezolva în timp util, puteţi apela la intervenţia specialiştilor Laboratorului BitDefender.
• de asemenea BitDefender organizează cursuri pentru utilizarea soluţiilor sale de securitate şi în probleme legate de virusologie IT, destinate specialiştilor sau utilizatorilor beneficiarului.
Atunci când esti lider de piaţă în zona soluţiilor de securitate IT în România, produsele tale se regăsesc în întrega ţară. Automat, serviciile pe care le oferi trebuie sa fie disponibile fiecărui client.
Datorită reţelei de parteneri certificaţi în zona de suport tehnic, BitDefender poate răspunde tuturor solicitărilor la nivel naţional în cel mai scurt timp şi cu personal calificat.


În ce investeşte o companie când achiziţionează soluţiile de securitate IT BitDefender?
100% tehnologie de vârf la nivel mondial
100 % dedicare şi pasiune
100% servicii de suport tehnic performante
100 % un produs românesc recunoscut la nivel mondial
Pentru mai multe detalii legate de soluţiile de securitate IT BitDefender vă invităm să vizitaţi www.bitdefender.ro



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite