Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

AnytimeCRM 3.0 – Software pentru creşterea vânzărilor

16 Noiembrie 2007



AnytimeCRM este un sistem integrat pentru managementul relaţiilor cu clienţii care ajută departamentele de suport clienţi şi vânzări să atragă clienţi noi şi să extindă vânzările la cei existenţi, în condiţiile scăderii costurilor de operare şi oferirii unor servicii de calitate.

Într-o economie în creştere unde competiţia directă este din ce în ce mai puternică, diferenţierea în faţa clientului devine cheia unor vânzări constante şi predictibile.
Ca manager de vânzări puteţi atinge obiectivele de vânzări şi profit utilizând următoarele strategii:
- creşterea valorii medii pentru fiecare vânzare
- scăderea duratei ciclului de vânzare
- creşterea probabilităţii de succes a fiecărei oportunităţi
- transformarea clienţilor ocazionali în clienţi permanenţi
- scăderea costurilor de operare per vânzare prin eficientizarea interacţiunii cu clienţii
AnytimeCRM vă ajută să implementaţi aceste strategii printr-o definire flexibilă a proceselor de vânzare, astfel încât să puteţi răspunde realităţilor pieţei şi să atingeţi mai uşor obiectivele organizaţiei.


Ce obţineti în urma implementării AnytimeCRM ?
• Creşte cifra de afaceri:
Creşteţi cifra de afaceri prin creşterea vânzărilor, deoarece:
• Nu mai pierdeţi lead-uri
• Vă puteţi extinde baza dumneavoastră de date cu potenţiale lead-uri
• Creşte numărul oportunităţilor de vânzare prin conversia unui număr mai mare de lead-uri
• Puteţi învăţa din experienţele trecute (history)
• Control complet asupra procesului de vânzare.


În felul acesta:
• Înlocuiţi micro-managementul cu managementul prin excepţii pentru echipa dumneavoastră de vânzări. Veţi putea vedea şi notifica status-ul fiecărui lead, prospect, client
• Permite conducerii să aibă o privire de ansamblu asupra echipei de vânzări / procesului de vânzare. Este o metodă eficientă pentru urmarirea performanţei vânzătorilor
• Aveţi o imagine clară asupra status-ului interacţiunilor cu clienţii. Se permite în felul acesta follow up-ul la timp
• Rapoarte rapide/utile/cu sens. Puteţi extrage din aplicaţie rapoarte operaţionale şi de management care să vă ofere o imagine rapidă asupra activităţii dumneavoastră
• Controlaţi accesul securizat la informaţiile cheie
• Acces rapid la informaţii structurate.
Pur şi simplu informaţiile de client din sistemul de facturare nu sunt suficiente. Se pierd foarte multe informaţii valoroase din etapa de prospect, ele nefiind ţinute într-o manieră structurată. Un sistem de CRM este cel mai bun înlocuitor pentru metodele de lucru nestructurate: hârtie, fişiere excel, email.
• Scăderea costurilor operaţionale
Economisiţi timp prin accesul rapid la informaţiile clientului, în felul acesta reuşind să vă optimizaţi activitatea; veţi putea petrece mai mult timp luând decizii, nu căutând informaţii. Vor fi stocate şi gestionate în aceeaşi aplicaţie Contractele, Ofertele, Actele Adiţionale ale fiecărui client, corelate cu Facturile emise.
• Avantaj competitiv. În condiţiile utilizării scăzute în România a aplicaţiilor CRM, câştigaţi un avantaj valoros faţă de competiţie.
• Orientare către client. Utilizând aplicaţia CRM ajutaţi departamentul de Customer Care să ofere servicii de calitate clienţilor printr-un acces rapid la experienţele trecute.
Pentru a înţelege mai bine cum AnytimeCRM poate ajuta organizaţia dumneavoastră să crească vânzările vă invităm să descoperim împreună acest lucru în cadrul unui workshop dedicat.
Astfel, consultanţii noştri vor realiza pe parcursul întâlnirii o configurare în timp real a proceselor de vânzare specifice companiei dumneavoastră, demonstrându-vă cât de simplu se pot rezolva greutăţile pe care le întâmpinaţi zi de zi în relaţia cu clienţii.


Marian Ştirbescu - Sales & Marketing Manager - Advantage Software Factory
sales@asf.ro

www.asf.ro



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite