Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Technology >> Networking >> Stiri si comunicate

Ericsson a organizat seminarul Networket Media, sau livrarea contentului digital către end-user

04 Decembrie 2007



eminarul şi-a propus să facă cunoscută poziţia industriei de telecomunicaţii, a celei de media şi advertising faţă de viitorul comunicării în România, cu scopul de a furniza modalitatea cea mai potrivită prin care se poate oferi consumatorilor un acces simplu, personalizat şi interactiv la conţinutul multimedia digital.
„Networked media” face referire la modalitatea prin care consumatorii pot avea acces şi pot alege dintr+o varietate de informaţii live şi la cerere, cât şi divertisment – ştiri, sport, muzică şi jocuri. Conţinutul poate fi accesat facil prin intermediul diferitelor dispozitive precum telefoanele mobile, PC-urile sau televizoarele. Se va livra astfel content personalizat preferinţelor sau profilului utilizatorului, se încurajează interactiunea cu consumatorii.
Ericsson a facut cu aceasta ocazie o prezentare a solutiilor sale de IPTV. Implicat activ in domenii precum IPTV, mobile TV şi muzica , Ericsson considera ca succesul acestui nou tip de piata va depinde de relatia care se va stabili intre jucatorii importanti din domeniu, cat si de realtoia acestora cu utiliyatorii finali, precum si de existenta unui cadru legal coerent, care va permite lansarea unui ecosistem nou si interactiv in comunicatiile romanesti.
Maurizio de Dominicis, Country manager Ericsson:”Networked media reprezinta pentru Ericsson un element fundamental pentru viitorul pietei de telecomunicatii. Sustinem jucatorii principali de pe piata si avem ca obiectiv realizarea unei punti peste diferentele tehnologice si dezvoltarea unei piete pentru networked media. Ericsson intentioneaza sa fie o prezenta activa pe aceasta noua piata impreuna cu partenerii sai.”





Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite