Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Charisma a generat pentru TotalSoft venituri de 6,5 milioane euro

23 Ianuarie 2008



La sfârşitul anului 2007 compania TotalSoft a realizat o cifră de afaceri de 12.5 milioane Euro din care EBITDA reprezintă cca 2,5 milioane Euro. Raportat la perioada similară a anului trecut, TotalSoft a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri cu aproximativ 40% şi a EBITDA cu aproape 55%. Astfel, veniturile companiei, obţinute de pe piaţa românească şi din export, s-au încadrat în estimările managementul TotalSoft pentru anul fiscal care tocmai s-a încheiat.Cele mai importante venituri ale TotalSoft provin din vânzarea produsului Charisma, care a adus companiei mai mult de jumatate din cifra de afaceri ( 6.5 mil eur ), din proiectele de software customizat, dezvoltate atât pentru piaţa românească cât şi pentru cea externă dar şi din vânzarea sistemului de project management Primavera (2.3 mil eur) şi din proiecte de natură hardware.

Liviu Dan Dragan, director general Totalsoft
Este de remarcat faptul că, anul trecut a fost cel mai bun an din istoria de pâna acum a produsului Charisma Enterprise. Acesta a devenit un reper în industrie, gradul de notorietate la care a ajuns datorându-se în mare masura referinţelor excelente. Numărul de clienţi ai produsului a crescut cu peste 70 de companii printre care se numără: Adevărul Holding, Şantierul Naval Constanţa, OTP Leasing, Sedesa Obras, FNGCIMM, Compania de Librării Bucureşti, Calliope, Sergiana Braşov, Martelli Europe, A& B Company, Raiffeisen Leasing România, Baumeister, BT Direct, Grupul Eurolines, Grupul ETP Trading, Trustee depăşindu-se pragul de 300 de firme care utilizează acest sistem. Şi pe piaţa externă sistemul Charisma şi-a continuat expansiunea, câştigând în 2007 proiecte precum BMW Rusia, Balkan Star Bulgaria, Scania Bulgaria sau NLB Bulgaria.Soluţia Charisma HR (implementată împreuna dar şi independent de Charisma Enterprise) a reuşit şi ea să adune în palmares aproximativ 100 de clienţi noi, TotalSoft implementând în 2007 la o serie de companii mari, precum Grupul Ţiriac (din care fac parte 23 de companii), Vel Pitar, Angst, Garanta, ROTO România, Emerson Cluj Napoca etc.Creşterea semnificativă a cifrei de afaceri s-a datorat atât proiectelor noi, cât şi finalizării unor proiecte importante începute în anul 2006, printre care se numară : Cosmote, Rodipet, Sedesa, Agroalim, Garrone, Contrascom Benţa, Sunrise, Bravo Grup etc.
Investiţiile în noi produse şi module au constituit pentru TotalSoft o permanentă prioritate, devenind punctul forte în fidelizarea clienţilor şi implicit în realizarea previziunilor privind cifra de afaceri. Printre acestea se poate aminti dezvoltarea aplicaţiei « Charisma Office Automation », produs care permite companiilor de servicii să gestioneze utilizarea resursei umane pe proiecte, prin timesheet -uri pentru angajaţi şi facturare în baza acestora.
Tot anul trecut, TotalSoft a înfiinţat departamentul Microsoft Solution pentru implementarea tehnologiilor Microsoft.Pentru anul 2008 TotalSoft îşi fixează ca target o creştere consolidată a vânzărilor cu peste 30%, până la valoarea de 16.5 mil Eur. Tot în 2008 TotalSoft intenţioneză să lanseze sistemul Charisma Enterprise în Italia, să promoveze puternic serviciul de consultanţă în project management şi să crească actuala ofertă de produse şi servicii a companiei.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite