Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> Comunicatii >> Stiri si comunicate

Vodafone Romānia a lansat programul de loialitate pentru abonati - Vodafone pentru Tine -

24 Ianuarie 2008



Vodafone România a lansat noul program de loialitate pentru clienţii serviciilor pe baza de abonament, numit "Vodafone pentru Tine". Acesta recompensează abonaţii Vodafone atât pentru vechimea în reţea, cât şi pentru valoarea medie a facturii, precizează Vodafone.


“Am dorit să răsplătim loialitatea clienţilor noştri prin beneficii sporite, acordate atât în funcţie de numărul de ani petrecuţi în reţeaua Vodafone, cât şi în funcţie de gradul de utilizare a serviciilor noastre. De exemplu, un client cu o factura medie de 20 de euro şi şase ani vechime în reţea se va califica în aceeaşi grupa de loialitate ca şi un client care are 6 luni vechime şi o factură de 60 de euro. Ambii vor primi acelaşi bonus lunar de loialitate, de 60 la sută din punctele acumulate pentru valoarea facturii. În acest fel, fiecare client va avea posibilitatea să acumuleze mai multe puncte de loialitate, care pot fi transformate în beneficii concrete, cum sunt telefoane şi accesorii la preţuri promoţionale sau chiar gratuite, minute în reţea, extraopţiuni sau reduceri la factură”, a spus Liliana Solomon, CEO Vodafone România.


Programul "Vodafone pentru Tine" include patru segmente de clienţi persoane fizice, delimitate în funcţie de vechimea în reţeaua Vodafone şi de valoarea medie a facturii, pe ultimele şase luni: Red, Silver, Gold si Platinum. Începând cu data de facturare din 23 ianuarie 2008, clienţii Vodafone România vor fi informaţi individual cu privire la segmentul din care fac parte.


De asemenea, clienţii Vodafone vor avea la dispoziţie un număr special, *299, la care pot apela gratuit de pe telefonul mobil, pentru informatii suplimentare despre noul program de loialitate.


Cu "Vodafone pentru Tine", abonaţii Vodafone beneficiază de puncte de loialitate suplimentare, în funcţie de segmentul în care se încadrează: 10 la sută bonus pentru clienţii Red, 30 la sută bonus pentru clienţii Silver, 60 la sută bonus pentru clienţii Gold şi 100 la sută bonus pentru clienţii Platinum. Aceste puncte suplimentare reprezintă un bonus de loialitate care se adaugă punctelor de bază.


Punctele de bază se calculează în funcţie de valoarea facturii precedente, după formula 3 X valoarea facturii (în euro, fără TVA). De exemplu, pentru o factură de 20 de euro, abonatul Vodafone primeşte 60 de puncte de loialitate. Dacă abonatul respectiv se încadrează în categoria Gold, el va primi 60 la sută bonus suplimentar, adică încă 36 puncte de loialitate, având un număr total de 96 de puncte lunar. Astfel, pe parcursul a 12 luni, abonatul va acumula 1.152 de puncte de loialitate, în valoare de 11,52 euro.


În acelaşi timp, Vodafone România continua să acorde minutele lunare gratuite pentru vechimea în reţea: 30 de minute pentru abonaţii aflaţi de peste 3 ani în reţea, 20 de minute pentru clienţii Vodafone de peste 2 ani şi 10 minute pentru cei care sunt în reţeaua Vodafone de 1 an. Clienţii Vodafone îşi păstrează punctele de loialitate acumulate până în prezent şi pot beneficia de ele în continuare.


Cu punctele de loialitate, abonaţii Vodafone pot achiziţiona oricând telefoanele aflate în portofoliul nostru, la preţurile oferite în cadrul noilor promoţii de achiziţie, pentru contractele semnate pe 2 ani. Astfel, utilizând punctele de loialitate acumulate, clientul existent poate plăti mai puţin pentru un telefon nou (mergând până la telefon gratuit) decât clientul nou venit.


Telefoanele din programul "Vodafone pentru Tine" pot fi achiziţionate de la orice magazin Vodafone, orice distribuitor autorizat, sau chiar prin intermediul serviciului de Relatii cu Clienţii, telefonul urmând să fie livrat prin curier.


Pentru clienţii business, "Vodafone pentru Tine" aduce o segmentare similară în cele 4 categorii - Business Red, Business Silver, Business Gold si Business Platinum - exclusiv în funcţie de valoarea facturii. Clienţii business beneficiază, pe lângă punctele de loialitate de bază, de un bonus lunar în funcţie de segment - 20 la sută pentru clienţii Business Silver, 30 la sută pentru clienţii Business Gold şi 40 la sută pentru clienţii Business Platinum - şi de un bonus anual în funcţie de segment şi de vechimea în reţea.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite
draghia stefan
Sunt client gold si vreau sa achizitionez 2 telefoane si la distribuitorul autorizat din supermarketul CORA afacut misto de mine, precum nu mi sa terminat contractul, etc probabil asa scapa de clienti pentru ca mai erau 2 persoane in spatele meu si era si tarziu Mentionez ca am si vreo 1900 de puncte. Vrea sa stiu daca ma transfer la cosmote ( pentru ca au oferte bune imi pot pastra numerele de telefon pentru ca am 3 abonamente inclusiv internetul) VA MULTUMESC
07 Octombrie 2009, 11:03:38
gabriela
eu imi prelungeam contractul in fiecare an,dar mai nou cei de la vodafon mi l-au prelungit la doi ani fara sa ma intrebe.acum nici pe puncte nu imi mai da doar la doi ani ,un telefon
15 August 2010, 05:18:06