Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Tornado a lansat o platformă B2B

29 Ianuarie 2008



Tornado Systems a lansat eTornadooplatformă e-commerce destinată exclusiv partenerilor de distribuţie ai companiei. Platforma vine cu funcţionalităţi noi, ce asigură o mai bună informare, precum şi acces la noi servicii care aduc beneficii clientului, atat din punct de vedere al timpului, cat şi din punct de vedere al costurilor. “Am regândit modul de organizare al informaţiilor, au fost îmbunătăţite şi adăugate noi funcţionalităţi, iar interfaţa este mult mai accesibilă. Este foarte important să automatizam procesul de administrare a vânzărilor, de aceea lansarea eTornado a fost una dintre priorităţile noastre. Vrem ca în 2008, 50% din veniturile companiei să provină din comenzile plasate online. eTornado este însă mai mult decât un canal de tranzacţionare, este un instrument care va eficientiza colaborarea cu clienţii noştri”, declară Gerald Maier Director General Tornado Sistems.

Pe lângă detalii de ordin financiar cum ar fi termenul de plată, limita de credit sau acces la balanţa de plăţi, rapoarte marfă livrată şi în custodie, istoric vânzări, analize de achiziţii sau eService şi multe altele, clienţii au acum opţiunea de căutare avansată în funcţie de categoria de produse, brand, disponibilitate stoc, caracteristici produs, promo, produs aflat în lichidare sau scădere de preţ etc. De asemenea, preţurile pot fi afişate în mai multe valute şi sortate după criterii mult mai variate. eTornado oferă posibilitatea de a plasa comezi online pe produse multiple şi de a verifica statusul comenzii; oferă opţiunea de livrare directă sau cu rezervare, precum şi posibilitatea de a selecta adresa de expediere a produselor şi facturii. Se pot face recomandări produse disponibile în stoc, similiare celor solicitate, recomandări produse din gama superioara, produse aflate în promoţie şi best-buy.


Integrarea platformei cu sistemul informatic SAP asigură toate condiţiile pentru o comunicare mult mai uşoară între companie, clienţi si furnizori şi permite actualizarea informaţiilor în timp real.
„Toate acţiunile noastre au în vedere creşterea competitivităţii şi eficienţei noastre, şi sunt orientate în special către clienţi. Orice distribuitor mare trebuie să poata oferi clienţilor săi un suport online profesionist, iar noi asta încercăm să facem. eTornado este într-un proces continuu de optimizare. Adăugăm în permanenţă noi funcţionalităţi care să conducă la scurtarea ciclului de obţinere a produsului, a timpului de procesare a comenzilor, care să ofere clienţilor acces rapid la informaţii” declară Gerald Maier. Orientat în mod special către distribuţie şi servicii, noul site Tornado are acum o structură extinsă şi un design complet refăcut şi se doreşte a fi in primul rând un instrument care să vină în intâmpinarea cerinţelor şi nevoilor partenerilor din reţeaua de distribuţie. Deşi accentul s-a pus pe dezvoltarea şi optimizarea platformei B2B, site-ul vine şi cu o secţiune corporate ce cuprinde informaţii destinate tuturor celor interesaţi de activitatea companiei.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite