Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Asesoft Distribution isi propune pentru 2008 afaceri de 135 milioane dolari

05 Februarie 2008



Compania Asesoft Distribution, prezenta pe piata locala de distributie IT, a incheiat anul 2007 cu o cifra de afaceri de 104 milioane dolari, in crestere cu 44 la suta fata de anul anterior si tinteste 135 milioane dolari pentru 2008, potrivit datelor furnizate de companie.



In 2007, compania a inregistrat un ritm dublu de crestere in raport cu evolutia pietei locale de distributie IT pentru care a fost estimata o crestere de 20 la suta.


”Asesoft Distribution isi propune sa atinga un volum de 135 milioane dolari in 2008, reprezentand o crestere cu 30 la suta fata de anul anterior, estimarea noastra bazandu-se pe faptul ca piata va cunoaste o usoara incetinire a ritmului anul acesta, crescand cu doar 15 la suta la suta. Am incheiat 2007 depasind cu 9 milioane dolari cifra anuntata la inceput de an. Acest lucru s-a datorat, in principal, adaugarii unor linii noi de produse, dar si unei politici flexibile in relatia cu clientii, ce a dus la o crestere a cotei de piata partenerilor Asesoft Distribution in zonele si pe segmentele lor de business”, a declarat Iulian Stanciu, director general Asesoft Distribution.


Conform estimarilor, compania si-a consolidat pozitia in 2007 prin castigarea unei cote de piata suplimentare de 2 la suta fata de anul anterior.


Planul de afaceri din 2008 presupune extinderea gamei de produse oferite partenerilor, produse noi care sa le completeze pe cele existente, cum a fi notebook-uri, echipamente de imprimare, accesorii si componente pentru servere.


“Ne propunem ca in 2008 sa inregistram o evolutie ascendenta care sa provina din cresterea partenerilor nostri, dar si din extinderea gamei de produse”, a spus Razvan Ziemba, director executiv Asesoft Distribution.


Asesoft Distribution a semnat pe parcursul anului 2007 o serie de contracte de distributie cu producatori de tehnologie recunoscuti in plan international, precum Microsoft pentru produse periferice, Western Digital pentru dispozitive de stocare, BitDefender pentru produse software de securitate sau Lite-On, cel mai mare producător mondial in zona dispozitivelor optice (CD/DVD-RW, Blu-ray). In paralel, compania a dezvoltat programe personalizate de marketing care au dus la o consolidare a pozitiei in piata a marcilor existente in portofoliu precum AMD, Gigabyte, Kingston, LG sau Seagate.


La finele trimestrului al treilea, marca Horizon, dezvoltata in regim propriu de Asesoft Distribution, se clasa, conform studiilor, in topul primilor patru jucatori de pe segmentul monitoarelor la nivelul pietei locale, tinta pentru 2008 fiind de a realiza o cota de piata de 10 la suta.


Asesoft Distribution are o baza de clienti formata din peste 1.000 reselleri activi si este furnizor important al retelelor de retail locale.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite