Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> CRM >> Stiri si comunicate

Utilizatorii Microsoft Dynamics CRM 4.0 au la dispozitie telefonie si inregistrarea apelurilor

07 Februarie 2008



Utilizatorii Microsoft Dynamics CRM 4.0 au de acum la dispozitie telefonie si inregistrarea apelurilor, datorita integrarii serviciului ConversationPRO de catre VoiceGate, anunta IgeaCare Systems.



VoiceGate, divizie a IgeaCare Systems, preconizeaza ca serviciul ConversationPRO va deveni un modul plug-in valoros pentru Microsoft Dynamics CRM, datorita faptului ca pune la dispozitie tehnologii avansate in domeniul telefoniei, pe o unealta robusta de management a documentelor si contactelor.


“Agentii call-center acum sunt intampinati de un ecran Microsoft Dynamics CRM populat cu informatiile de contact ale apelantului, si de un text prin care acestia sunt informati de identitatea apelantului, inainte ca operatorii sa ridice telefonul “, a declarat Paul Perryman, presedintele diviziei VoiceGate.


“Integrarea sistemelor de telefonie prin intermediul sistemelor de calcul, ne permite nu numai sa punem la dispozitie detalierea apelurilor catre Microsoft Dynamics CRM, dar si sa oferim servicii de inregistrare a acestora”, a mai declarat Perryman.


ConversationPRO este un server de telefonie, care are ofera diverse unelte special realizate pentru Microsoft Dynamics CRM, precum Dynamic Screen Launch (populeaza automat consola CRM cu datele de contact ale apelantului), Call Recording Store and Forward (inregistreaza convorbirea), Advanced Call Reporting (se emite un raport detaliat asupra apelului – timp, cost si data),sau Remote Screen Launch.


Inca din anul 1980, VoiceGate activeaza pe piata voice processing, call logging si mesageriei instant wireless.


Lansarea Microsoft Dynamics CRM 4.0 a avut loc la data de 30 ianuarie, anul acesta, in Vancouver.


IgeaCare este un integrator CTI(servicii de telefonie prin computer), care ofera, prin divizia VoiceGate, solutii Interactive Voice Response siPredictive Dialing.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite