Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Allied Telesis anunţă schimbări de strategie

23 Februarie 2008



La conferinţa prilejuită de aniversarea a 20 de ani de activitate, Takayoshi Oshima, CEO Allied Telesis a anunţat o serie de schimbări în strategia companiei. Prima dintre acestea priveşte canalul de distribuţie. Pe viitor, Allied Telesin va merge în piaţă pe un canal dual cu divizii separate de vânzări şi suport pentru segmentul Network Service Provider (NSP) şi, respectiv, Enterprise. Schimbarea este justificată de cerinţele diferite ale celor două sectoare, ceea ce implică orientări diferite în cercetarea, dezvoltarea şi marketarea produselor. Cele două divizii vor fi conduse de Kenneth Torp, Senior Vice President, EMEA, NSP Sales & Support şi Stefano Verginelli, Senior Vice President, EMEA Enterprise Sales & Support.

Allied Telesis va acorda o atenţie deosebită sectorului NSP, deoarece Internetul se reinventează permanent pentru a face faţă solicitărilor tot mai complexe ale utilizatorilor. În acest context, veniturile carrier-ilor vor depăşi 20 miliarde USD, iar oportunităţile nu întârzie să apară. Segmentul NSP înseamnă reţele complexe prin care se oferă servicii orientate pe achiziţie rapidă de clienţi şi generare imediată de venituri. În aceste reţele interoperabilitatea multivendor şi suportul de calitate sunt esenţiale, orice nemulţumire generând pierderi de clienţi. Segmentul NSP cere ca tehnologiile livrate să fie testate intens în laborator, înainte de instalarea în reţea. Allied Telesis investeşte cea mai mare parte a profitului în cercetarea tehnologică. Complementar, compania se orientează către software-ul care rulează pe echipamentele de reţea, având peste 500 de ingineri ce lucrează la dezvoltarea aplicaţiilor embeded sau de management. Astfel, ATI s-a poziţionat ca singurul furnizor de soluţii pe segmentul acces/agregare, un segment total diferit faţă de cel de core-network, pe care acţionează Cisco sau Juniper.


Alianţă cu IBM
O a doua direcţie strategică este alianţa cu IBM, o alianţă ce va pregăti Allied Telesis pentru noul val din industria telecomunicaţiilor. Acest val înseamnă livrarea de soluţii/servicii low cost, dar bogate în conţinut şi, în egală măsură, cu fiabilitate şi disponibilitate maximă. IBM a văzut aceste oportunităţi în avans şi a decis să facă un parteneriat cu ATI. În principiu, acest proiect va consta în livrarea unei game largi de servicii din gama Triple Play, găzduite de un IBM Blade Center, printr-o reţea de transport Cisco sau Juniper, către o reţea de agregare şi acces furnizată de Allied Telesis. Având în vedere importanţa tot mai mare acordată la nivel global livrării de aplicaţii în regim SaaS (Software as a Service), acest proiect se anunţă unul de mare perspectivă. IBM a deschis deja în Franţa, la Lagaude, un Customer Solution Centre, unde acest proiect poate fi văzut în funcţiune.
Într-o mare măsură, succesul acestui parteneriat stă în câteva elemente definitorii pentru gama de produse Allied Telesis: simplitatea în utilizare, ceea ce înseamnă că IT managerii clientului nu au nevoie de un training suplimentar pentru produsele noi, uşurinţa de instalare într-o reţea eterogenă, compatibilităţi la nivel de familie de produse, posibilitatea schimbării unei componente fără a fi necesară închiderea întregului sistem şi, prin însumarea tuturor acestora, un TCO redus.
Noul val din telecomunicaţiile mondiale pentru care se pregăteşte Alied Telesis are la bază democratizarea accesului la tehnologie, prin reducerea costurilor. În acest sens, Takayoshi Oshima afima că: ,,De 5-6 ani costurile scad constant, iar ceea ce în trecut era disponibil doar unor companii mari poate deveni realitate pentru oricine. Echipamentele gândite pentru large enterprise vor fi accesibile pentru toată piaţa. Până la urmă, acesta este rolul tehnologiei, să aducă ştiinţa la costuri accesibile. În loc de locomotive, Allied Telesis va oferi avioane cu reacţie la acelaşi preţ.“



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite