Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Domeniu >> New Marketing >> Tip Continut

Recenzie

23 Februarie 2008



Pentru un marketing actual
Vă recomandăm cartea lui Peter Fisk “Geniu în marketing”, tradusă recent în limba română

Cartea este atractivă înca de la modul de prezentare: format atipic, uşor de purtat, coperta neagra, cartonata, deja putem recunoaşte un stil de marketing profesionist. ...şi nu întâmplator. Peter Fisk, experimentat specialist în strategie şi marketing, vorbeşte despre geniu în marketingul actual, dupa experienţe în diferite companii importante din lume, precum: Coca-Cola, Microsoft sau Vodafone.
Cartea lui Peter Fisk surprinde provocarile şi posibilitaţile pe care le are marketingul în ziua de astazi, aratând cum sa insuflaţi afacerilor dvs. geniul marketingului pentru a obţine rezultate extraordinare.
Acum piaţa nu mai primeşte doar ceea ce ofera companiile, ci, pentru a atrage piaţa, trebuie sa înţelegi cererea consumatorului, sa vii cu propuneri atipice, sa aloci mult mai mult credit valorilor intangibile ale companiei, care reprezinta 86% din valoarea de piaţa. Pentru aceasta este nevoie de geniu în marketing.
Astfel, geniul în marketing rezida în capacitatea de a crea o legatura între ceea ce se întâmpla în exterior şi ceea ce se întâmpla în interior, între pieţe şi afacere, între clienţi şi acţionari, între creativitate şi analiza, între promisiuni şi realitate, între prezent şi viitor, între cele doua emisfere ale creierului: gândire şi creativitate.
Cartea este structurata în cinci părţi, pornind de la Ingeniozitate: Constituţia unui geniu în marketing, Gândirea: Mintea unui geniu în marketing, Concurenţa: Procedeele proprii unui geniu în marketing, Conducerea: Efectul produs de geniul în marketing, Geniul: Cum sa devii geniu în marketing.
Regăsiţi în carte exemple ale geniilor în marketing, care au făcut celebre branduri recunoscute, precum Apple, Google, Zara, Mercedes sau Dell, pornind de la genii recunoscute, precum Albert Eistein şi Pablo Picasso. Cartea se adreseaza antreprenorilor, managerilor generali, directorilor de marketing, studenţilor, tuturor celor interesaţi de marketingul din ziua de astăzi, dar mai ales celor care doresc ca afacerea lor să dăinuie în timp pe noile pieţe care apar.
„Aceasta carte le oferă specialiştilor în marketing 99% inspiraţie pentru numai 1% transpiraţie“,
Hugh Burkitt, manager general al Marketing Society.


Monica Muscă



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite