Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Comunicaţia īn companie īncepe cu sistemul de telefonie

24 Februarie 2008



Tarife reduse pentru apeluri în reţea, reţea cu programe de fidelizare pentru abonaţi, abonaţi care semnează pe viaţă, viaţă alături de prieteni cu numere favorite, bonusuri traduse în minute gratuite, minute reportabile în funcţie de un plafon, plafon depăşit lună de lună. Oferte sunt multe, operatorii întrecându-se în a promova diverse abonamente, care de care mai tentante. Totuşi, nu ar fi mai simplu ca un sistem să memoreze toate promoţiile şi toate planurile de facturare aplicate convorbirilor tale şi ale angajaţilor din companie? Sistemul ar trebui să aleagă instantaneu cea mai avantajoasă rută către numărul apelat, fără a ţine cont de fantezia reclamelor operatorilor, ci doar de tarife şi disponibilitatea reţelelor. Atunci când le ceri, acest sistem trebuie să îţi poată oferi rapoarte exacte, cu tot ce s-a petrecut în reţeaua companiei.
Centralele telefonice s-au transformat în ultimii ani, acum rulând pe servere obişnuite, fără a avea nevoie de hardware suplimentar. PBX-urile de astăzi sunt capabile să facă mult mai mult decât s-a cerut mai sus; de fapt chiar cresc vânzările şi satisfacţia clientului. Ca să nu mai vorbim de faptul că uşurează extrem de mult procesele de management, deoarece tehnic putem integra sistemul de telefonie chiar şi cu CRM-ul companiei. Recent am testat o soluţie PBX românească, dar care cunoaşte succesul la nivel mondial, 4PSA VoipNow.
Centrala telefonică software vine în două ediţii, una gratuită (4PSA VoipNow Express), potrivită pentru firmele mici şi pentru acasă, şi una mai avansată, mai puternică, disponibilă şi noului val de furnizori de servicii de telecomunicaţii.
Preţul pentru licenţa comercială începe de la 239 Euro şi include suport de la producător pentru o perioadă de un an. În orice moment, când dezvoltarea firmei o impune, se poate face upgrade de la versiunea gratuită la versiunea comercială. Acest proces nu întrerupe serviciile de comunicaţie nici măcar 2 secunde.
Odată terminat procesul de instalare, care nu necesită hardware, licenţe sau cunoştinţe extraordinare, 4PSA VoipNow transformă computerul într-o centrală telefonică avansată, administrabilă prin intermediul browserului Web. Serverul poate fi interconectat cu liniile telefonice oferite de către operatorii de telefonie clasici sau GSM şi totodată va putea folosi provideri alternativi de telefonie VoIP. Fiecare furnizor va fi memorat cu propriile planuri de facturare, iar 4PSA VoipNow va determina calea optimă a apelurilor către reţeaua publică de telefonie. Astfel, se obţin reduceri importante ale facturilor. O firmă cu mai multe sedii conectate la Internet va avea costuri zero de comunicaţie între filiale.
Reducerea costurilor este doar un aspect. Indiferent de domeniul de activitate, orice companie va aprecia funcţionalitatea meniului vocal interactiv (IVR) care tratează fiecare apel primit conform interesului exprimat de către apelant. Funcţia IVR inclusă în sistemul 4PSA VoipNow Professional poate crea un meniu în câteva zeci de minute. Realizat cu ajutorul bibliotecilor de sunete preînregistrate, un meniu profesional multilingv (inclusiv limba română) reprezintă o frumoasă carte de vizită pentru companie.
4PSA VoipNow nu se opreşte aici, etalându-şi facilităţile de comunicaţii avansate, mereu în ajutorul departamentelor de vânzări, suport tehnic sau asistenţă clienţi. Apelurile clienţilor vor putea fi direcţionate către cozi de aşteptare, fiind preluate de angajaţi după reguli configurate conform politicii firmei. Clienţii vor fi trataţi prompt, iar resursele umane ale companiei vor fi puse mai bine in valoare. Fiecare angajat va beneficia de propria căsuţă de mesaje, va putea lua parte la conferinţe telefonice, se va putea marca ca indisponibil, va putea redirecţiona apelurile, sau va seta tratarea preferenţială a apelurilor de la anumite numere.
De multe ori, este bine ca o centrală telefonică să poată proteja compania de apelurile nedorite. 4PSA VoipNow poate filtra apelurile în funcţie de numărul apelantului, folosind CallerID. Totodată, pentru limitarea abuzurilor şi pentru creşterea calităţii serviciilor, convorbirile telefonice pot fi înregistrate şi salvate pe server pentru o analiză ulterioară.
Companiile pot folosi atât telefoane VoIP de birou, cât şi telefoane software, instalate pe calculator. Telefoanele software compatibile SIP se pot descarcă de pe Internet, în cea mai mare parte fiind gratuite. Telefoanele se pot conecta direct, sau prin intermediul unor adaptoare, în reţeaua de date a companiei, reducând costurile de cablare.


4PSA VoipNow Express, ediţia gratuită, ajută firmele mici să economisească chiar şi atunci când angajaţii nu vorbesc la telefon! Aceeaşi tehnologie ca în sistemul 4PSA VoipNow Professional, dar restricţionată software la zece extensii telefonice. Primul pas în adoptarea unui sistem avansat de telefonie, pas ce se poate face fără eforturi financiare. Sistemul gratuit poate fi upgradat la 4PSA VoipNow Professional, fără întreruperea serviciilor de telefonie.


http://www.voipnow.com



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite