Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Solutii Siveco Romania pentru administratia publica

21 Septembrie 2004



Procesul de aderare la standardele europene implica eficientizarea structurilor administratiei publice


Pregatirile in vederea aderarii la Uniunea Europeana implica si modernizarea si revolutionarea informatica a sectorului administrativ, printr-o mai mare transparenta si rezolvari rapide ale cerintelor cetatenilor.


Reglementarile din Legea 161/2003 privind o serie de masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei, transparenta in administrarea informatiilor si serviciilor publice prin mijloace electronice, transforma in obligatii concrete unele dintre cele mai importante obiective ale strategiei e-Administratie. Furnizarea serviciilor publice de baza stipulate in aceasta lege nu este posibila fara existenta unor sisteme informatice adecvate.


Portofoliul de produse al companiei, dedicat domeniului e-Administratie, cuprinde alaturi de pachetul integrat ERP consacrat, SIVECO Applications, a platformei de e-Learning AEL si solutii precum cea pentru managementul documentelor si al fluxurilor de lucru – SIVADOC, implementat recent la Primaria Municipiului Buzau si portalul informational pentru servicii electronice – Info – Chiosc, in prezent in stare de functionare la Primaria Sectorului 5.


Unul dintre cazurile de succes in domeniul administratiei publice este proiectul implementat la Primaria Municipiului Bucuresti.


Schimbarile profunde intervenite in Romania in ultimii 15 ani, au condus la necesitatea eficientizarii activitatii Primariei Municipiului Bucuresti pentru a asigura atat indeplinirea cerintelor si asteptarilor cetatenilor si comunitatii locale, cat si respectarea tuturor reglementarilor si prevederilor legale aplicabile. Primaria Municipiului Bucuresti este organizata si functioneaza potrivit prevederilor Legii administratiei publice locale nr.215/2001 si in conformitate cu hotararile Consiliului General al Municipiului Bucuresti privind aprobarea organigramei si numarului de posturi ale aparatului propriu de specialitate.
Astfel a aparut necesitatea realizarii unui Sistem Informatic Integrat care sa gestioneze in mod unic toate categoriile de date si informatii existente in Primaria Municipiului Bucuresti, sa raspunda cerintelor definite de oricare din compartimente si sa asigure informarea corecta, completa si in timp util a factorilor de decizie.


„Politica PMB este furnizarea cu consecventa de servicii care sa satisfaca cerintele cetatenilor, realizate eficient, intr-un mediu sigur si de incredere. Prin implementarea Sistemului Informatic Integrat dorim sa castigam si sa pastram increderea cetatenilor printr-o imbunatatire continua a proceselor si serviciilor. in spiritul celor de mai sus, solutia aleasa, in care este inclus SIVECO Applications, este deosebit de complexa, competitiva si realista. Implementarea sistemului informatic SIVECO Applications ne-a confirmat asteptarile”, declara doamna Ioana Raicu, Director Executiv al Directiei Sisteme Informatice din cadrul PMB.


Solutia de tip ERP complet, implementata la Primaria Municipiului Bucuresti cuprinde module, care rezolva principalele probleme ale oricarei organizatii medii si mari:

  • gestiunea resurselor financiare, umane si materiale;
  • automatizarea fluxurilor de date;
  • consistenta si coerenta datelor;
  • regasirea si raportarea rapida a informatiilor;
  • reproiectarea fluxurilor informatice.


    SIVECO Business Analyzer reprezinta puntea care permite managementului sa evalueze si sa controleze activitatea pe care o subordoneaza, sa planifice si sa formuleze politici si strategii.


    Componenta ofera un set de informatii informatice eficiente prin care se poate crea o imagine de ansamblu asupra intregii activitati a institutiei.



    Parerea ta conteaza:

    (0/5, 0 voturi)

    Lasa un comentariu



    trimite