Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

MBM Software face upgrade la serviciile de suport

12 Martie 2008



MBM Software a lansat serviciul de suport tehnic helpdesk online pentru partenerii si clientii sai. Acesta reprezinta o varianta imbunatatita a aplicatiei Reliable HelpDesk dezvoltate de MBM ce permite alocarea dinamica a tichetelor in cadrul echipei de specialisti proprii si da posibilitatea stabilirii de timpi de raspuns pentru fiecare cerere. Astfel, noile facilitati au rolul de a eficientiza fluxul comunicarii dintre expertii tehnici ai companiei si utilizatori, fiind implementate conform standardului ITIL.




Vestile bune nu se incheie insa aici. Odata verificata viabilitatea proiectului pilot, noua varianta este disponibila tuturor firmelor care doresc sa ofere suport eficient clientilor, partenerilor si angajatilor lor, permitandu-le sa raspunda rapid solicitarilor acestora. Asa cum arata Managerul General al MBM Software, Dl. Giorgian Dinu, "Implementarea Reliable Helpdesk pentru utilizarea externa este un pas major in dezvoltarea serviciilor suport online.”. El subliniaza, de asemenea, faptul ca utilizarea serviciului de helpdesk al MBM simultan cu solutia CRM de la aceeasi companie va oferi firmelor sau institutiilor care decid sa recurga la aceasta optiune o viteza de reactie sporita: “Impreuna cu solutia Reliable CRM integrata, accesul la datele despre client se poate realiza foarte rapid, identificand tipurile de servicii si suport achizitionate."



Tags: CRM, MBM Software

Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite