Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

DNA Solutions: „Politica noastră este axată pe câŞtigarea unor parteneri din ce în ce mai puternici“

24 Martie 2008



DNA Solutions a fost mult timp asociată cu soluţiile de vârf de management al infrastructurii IT datorate mai ales parteneriatului de tradiţie cu Computer Associates (CA, www.ca.com). După anul 2006, compania şi-a adăugat la portofoliul de parteneri şi alte nume cu greutate în industria IT mondială. A completat soluţiile de securitate
cu cele de document management, archiving şi storage management (EMC, NetApp), dar şi cu cele de contact center şi telefonie IP (Avaya).



Mihai OLARU,
Director General DNA Solutions


„Suntem printre foarte puţinele companii din România care au şi experienţa şi capacitatea de a inova dar şi curajul de a gândi şi de a oferi soluţii de top pentru procesele de business critice ale unei afaceri, indiferent de dimensiunea ei. Astfel că putem integra soluţii de document management, securitate, networking şi, simultan, contact center sau telefonie IP. De aceea, DNA Solutions oferă unui client triplul avantaj pe care îl aduce o soluţie puternică şi stabilă, un set de servicii de mentenanţă & suport la nivelul excelenţei şi o experienţă solidă oferită de colaborarea noastră îndelungată cu vendori de top la nivel mondial” - Mihai OLARU, Director General DNA Solutions


Computer Associates (www.ca.com)
DNA Solutions este un important partener al Computer Associates în România şi, cu certitudine, compania care are o solidă experienţă în implementarea soluţiilor CA, cu peste 300 de proiecte de succes pentru companii din România şi din Europa Centrală şi de Est.
„Soluţiile CA au început să fie cu adevărat cunoscute doar de câţiva ani pe piaţa din România. Însă noi colaborăm cu CA de peste nouă ani, timp în care am implementat cu succes zeci şi zeci de proiecte axate pe soluţii ale Computer Associates. În acest timp am dovedit că DNA Solutions reprezintă o garanţie pentru implementări de succes ale soluţiilor CA, indiferent de tipul şi complexitatea acestora” - Costel CIUPITU, Director Tehnic DNA Solutions

EMC (www.emc.com)
În căutarea unei soluţii care să fie în acelaşi timp scalabilă şi solidă pentru procesele de management intern al informaţiei,
DNA Solutions şi-a completat portofoliul de parteneri cu EMC.


„Ce am câştigat? Un nou partener extrem de puternic cu ajutorul căruia avem acum un portofoliu complet de soluţii care acoperă întreg ciclul informaţional intern şi extern al unei afaceri: soluţii de scanare, document management, raportare şi arhivare. Toate aceste soluţii însemnând de fapt o combinaţie excelentă de
uşurinţă în implementare, scalabilitate şi soliditate” - Mugur ANGHEL, Project Manager EMC Solutions, DNA Solutions
Unele dintre primele implementări de soluţii EMC ale DNA Solutions au fost la Tuborg Romania şi Universitatea Naţională de Muzică din Bucureşti (UNMB – Conservator) şi s-au axat pe gama de soluţii EMC Captiva InputAccel™ (soluţie captură documente) şi EMC ApplicationXtender (document management).


AVAYA (www.avaya.com)
Parteneriatul cu Avaya a însemnat şi lansarea unei noi linii de business pentru DNA Solutions: impunerea soluţiilor Avaya în România pentru call center şi/sau contact center şi telefonie IP ca standard de calitate de referinţă pentru acest domeniu.
Acest nou partener a însemnat şi un şir de succese importante pentru DNA Solutions. Implementarea unei soluţii de call center pentru Walter Services este doar unul dintre proiectele DNA Solutions în acest domeniu.
Walter Services este sucursala din România a uneia dintre cele mai mari companii europene care operează servicii de call center, Walter Services Holding GmbH, o companie care are peste 7.500 de angajaţi în centre din Germania, Austria, Polonia şi România.
„Ştiu că, împreună cu colegii mei, am făcut o treabă bună în cazul implementării de la Walter Services. Mă bucur că acum putem implementa practic orice fel de proiect din zona Avaya (call center, contact center, telefonie IP etc), indiferent de complexitatea sau amploarea lor” - Marius JUGĂNARU, Project Manager Avaya Solutions, DNA Solutions


DNA SOLUTIONS
www.dna.ro
www.callcentersolutions.ro
Str. Promoroaca nr.5, Sect.1 Bucureşti,
Tel: 021 232 88 03; Fax: 021 232 88 16
www.callcentersolutions.ro



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite
Gica Papurica
Bai fratilor ma lasati cu DNA Solutions! Sunt niste japcari, nu stiu cum sa faca mai multi bani fara sa ofere nimic in schimb. Mihai Olaru angajeaza numai tineri fara experienta in departamentul de vanzari le promite marea cu sarea apoi isi bate joc de ei. In fiecare dimineata tine niste sedinte in care trebuie sa discuti pe fiecare client(clienti din baza de date pe care reusesti sa faci tu...) si sa-i spui cum procedezi mai departe. Evident ca neavand experienta este foarte probabil sa mai gresesti si atunci incepe sa te batjocoreasca si sa tipe ca un descreierat la tine. Sfat prietenesc nu fiti pacaliti de ofertele de angajare ale acestei micute firme. Erau tineri ce veneau sa se angajeze la DNA si nu rezistau psihic mai mult de o zi, altii plecau dupa o saptama,in cele mai fericite cazuri reuseai sa stai o luna si sa primesti ceva bani.
30 Iulie 2010, 11:42:04