Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Cursuri CISA & CISM review

24 Septembrie 2004

ISACA Romania organizeaza cursuri de pregatire pentru sustinerea examenelor in vederea obtinerii certificarilor „Certified Information Systems Auditor“ – CISA si „Certified Information Security Manager“ – CISM. Cursurile „CISA Review“ si „CISMR” se adreseaza persoanelor care activeaza in domeniile de audit, control si securitate IT care doresc sa sustina examenul pentru obtinerea certificarilor CISA sau CISM in anul 2005.

Obiectivul cursului este revizuirea materiei de examen, fixarea cunostintelor, intelegerea spiritului, a atmosferei si a cerintelor de examinare. De asemenea cursantii vor lua un prim contact cu filosofia ISACA, cu modul de desfasurare al activitatilor in spiritul respectarii codului etic al ISACA,
precum si cu politica de educare si perfectionare continua ulterioara certificarii. Cursurile includ intrebari si teste asemanatoare celor din cadrul examenului, ce vor fi discutate in cadrul grupului. Cursul este interactiv si cursantii sunt incurajati sa participe activ la revizuirea materiei necesare examenului CISA/CISM. Cursul va fi tinut de instructor roman certificat CISA sau CISM. Materialele de curs sunt in limba engleza si reprezinta cursul oficial international oferit de ISACA fiecarei filiale locale. Cursurile se desfasoara in fiecare an la sfarsitul lunii aprilie, inceputul lunii mai, iar examenele de certificare CISA si CISM se organizeaza o data pe an in a doua sambata din luna iunie.

Certificarile CISA si CISM reprezinta recunoasterea internationala a nivelului de cunostinte ridicat, a
profesionalismului si a corectitudinii persoanei care le detine. De asemenea certificarile CISA si CISM ofera garantia calitatii pentru activitatile desfasurate de catre persoanele certificate. Reputatia internationala, avantajul de face parte dintr-un grup elitist accesul la cele mai noi si interesante informatii din domeniile de audit, control si securitate a informatiei, continua perfectionare si educare sunt numai cateva din beneficiile persoanelor certificate CISA sau CISM.

Pentru detalii, va rugam contactati: ISACA Romania – Viorel Crudu, tel: 321.15.68 / 0788.521.664, e-mail: viorel @isaca.ro

Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)