Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

AnytimeCRM este folosit cu succes pentru managementul campaniilor de marketing direct la Business Results

24 Aprilie 2008



Interviu cu Răzvan Capatina, Managing Partner, Business Results

Agenţia Business Results este specializată în baze de date şi campanii de marketing direct cu focus pe zona de business-to-business. Agenţia a fost înfiinţată în 2004 şi până în prezent a derulat sau derulează campanii de marketing pentru clienţi corportate ca:
Oracle (România, Polonia, Cipru, Grecia), IBM, Nissan, Samsung-HAT, MBD, Unicredit-Ţiriac, Eximtur, Linea - Grecia, Serus-Renault, Romstal, Unita, Reader’s Digest, UPC, Mc Donald’s
Servicii oferite:
Închiriere şi administrare baze de date, direct mail, direct e-mail, call-center, SMS, campanii online (e-mail marketing, viral marketing, campanii Google)


De unde nevoia unui sistem CRM?
Având în vedere că Business Results lucrează cu baze de date – atât cele proprii, cât şi cele ale clienţilor – această nevoie a apărut în mod firesc. Campaniile din ce în ce mai complexe realizate pentru clienţii noştri au generat necesitatea urmăririi informaţiilor obţinute de-a lungul întregului proces: stabilirea targetului, pre-calificarea companiilor prin call-center, direct mail, follow-up, stabilire întâlnire, şamd. în plus, aceste informaţii, stocate în sistemul CRM, pot fi folosite în campaniile viitoare.

Care sunt avantajele imediate pe care aţi dorit să le obţineţi în urma implementării Anytime la Business Results?

Un prim avantaj al folosirii soluţiei de la Anytime este procesarea mult mai eficientă şi mai rapidă a informaţiilor. Dacă înainte de a folosi această soluţie o prelucrare a informaţiilor (de ex. realizarea bazei de date pentru un direct mail) putea dura şi câteva zile, acum aceeaşi selecţie se poate realiza în câteva ore. Un alt aspect la fel de util este urmărirea eficienţei campaniilor din punctul de vedere al resurselor alocate. Datorită soluţiei CRM, acum ne este mult mai uşor să detaliem clienţilor toate activităţile realizate pentru acesteia, până la nivel de om sau zi.


În cât timp aţi implementat soluţia?
Cum aţi colaborat cu ASF?
Implementarea soluţiei a durat aproape trei luni, perioadă în care am avut peste 10 întâlniri cu echipa ASF. Practic, dacă la început eram tentat să evaluez o soluţie CRM din punctul de vedere al capabilităţilor tehnice, acum sunt în stare să afirm că există ceva mai important decât acest criteriu de evaluare: echipa de implementare. Cred că o soluţie bună poate fi un eşec dacă echipa de implementare nu înţelege foarte bine ce aştepţi de la soluţia respectivă. Uitându-mă înapoi, acum pot să înţeleg de ce primele întâlniri cu echipa ASF erau mai degrabă sesiuni de întrebări din partea lor şi răspunsuri din partea noastră. Am ţinut foarte mult ca la întâlnirile cu echipa ASF să participe cât mai multe persoane din firmă. Au înţeles astfel faptul că soluţia este în primul rând un instrument de eficientizare a activităţii şi abia apoi un instrument de control.


Odata cu finalizarea implementării, care consideraţi că sunt beneficiile palpabile pe care le-a obţinut organizaţia?
Cred că beneficiul principal al soluţiei poate fi sumarizat de un cuvânt: eficienţa. Practic, acum putem realiza mai multe activităţi cu aceleaşi resurse sau chiar cu resurse mai puţine. Putem realiza mai multe campanii, putem oferi baze de date mai complexe, putem răspunde mult mai rapid la diferitele cereri venite de la client. În plus, putem evalua mult mai precis contribuţia fiecărui angajat la succesul firmei şi, implicit, o distribuire mult mai corectă a beneficiilor.


De ce aţi ales modulul AnytimeSales de la AnytimeCRM?
În primul rând, pentru echipa pe care am găsit-o acolo. Aşa cum spuneam anterior, cred că diferenţierea între diferitele soluţii CRM o face implementarea acesteia. Faptul că au încercat să se pună “în pielea noastră” şi să configureze aplicaţia exact pe nevoile noastre a contat extrem de mult în decizie. Practic, dacă la început eram foarte interesaţi să vedem ‘ecrane’ – cum arată aplicaţia – ulterior am ajuns să înţelegem că sunt mai importante procesele: cum intră o informaţie în baza de date, cum este procesată, modul în care este arhivată, etc. Un simplu exemplu: pentru noi era foarte important să evaluăm baza de date din punctul de vedere al actualizării acesteia.
Ce planuri aveţi pentru viitor din perspectiva extinderii soluţiei la nivelul altor departamente?


Probabil vom fi interesaţi de extinderea aplicaţiei la nivelul web-based. În momentul în care vom reuşi să integrăm în timp real informaţiile online şi offline, probabil vom putea spune că avem tool-ul perfect.


Marian Ştirbescu
Sales & Marketing Manager -
Advantage Software Factory
sales@asf.ro

www.asf.ro



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite