Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Instalarea de software performant la furnizor se reflectă în servicii mai performante, oferite consumatorului de Utilităţi

25 Aprilie 2008



SIVECO Applications rentabilizează activitatea furnizorilor de gaz, apă potabilă, apă caldă, agent termic, energie electrică şi servicii de salubritate

În ce măsură domeniul Utilităţilor constituie o prioritate de business pentru compania pe care o reprezentaţi?

Mediul economic din România a atins un anumit prag de maturitate, astfel încât sunt foarte puţine domeniile în care să nu existe un interes pentru dezvoltarea şi implementarea de sisteme informatice. Sectorul Uti-
lităţilor prezintă o caracteristică aparte, care îl face să devină un sector de mare interes pentru dezvoltatorii de soluţii informatice: presupune o reţea de clienţi de mari dimensiuni şi o complexitate a operaţiunilor curente care justifică, pe deplin, investiţia în sisteme software integrate. Fiind vorba de un sector cu mare potenţial de absorbţie a produselor de acest tip, domeniul Utilităţilor este una din direcţiile de business în care SIVECO are deja referinţe consistente. Interesul nostru se concentrează, în prezent, pe dezvoltarea de noi funcţionalităţi ale soluţiilor deja configurate şi, nu în ultimul rând, pe extinderea colaborărilor cu companiile din aria Utilităţilor.


În ce constă, concret, oferta SIVECO Romania pentru sectorul de Utilităţi?
Oferta SIVECO Romania pentru domeniul Utilităţilor conţine, de obicei, componentele standard ale Sistemului Informatic Integrat SIVECO Applications, şi anume Managementul Contractelor, Managementul Facturării de Utilităţi, Managementul Financiar-Contabil, Managementul Contabilităţii de Gestiune, Managementul Resurselor Umane, Managementul Salarizării Personalului, Managementul Mijloacelor Fixe şi al Obiectelor de Inventar, Managementul Stocurilor şi al Aprovizionării, Managementul Mentenanţei, precum şi soluţia proprie de Business Intelligence - SIVECO Business Analyzer.
Utilizarea de software specializat are rezultate benefice asupra randamentului furnizorilor de servicii de Utilităţi, realitate confirmată în repetate rânduri de clienţii SIVECO Romania din această zonă, dintre care amintim CET Braşov, Termoficare 2000 SA Piteşti, URBAN SA Bucureşti, CONGAZ SA Constanţa, Colterm SA Timişoara, ENET Focşani, TERMOSERV Mureş SA, HIDROSERV Haţeg, Regia Autonomă de Apă Valea Jiului Petroşani ş.a.
Modulul-cheie special proiectat de SIVECO Romania pentru sectorul Utilităţilor este Managementul Facturării de Utilităţi. Obiectivul central al acestei componente este automatizarea activităţilor de evidenţă a facturării şi încasării pentru reţele de beneficiari extinse, de multe ori, la scara întregii ţări.

Care sunt avantajele directe ale achiziţiei unor asemenea soluţii? Cum influenţează ea costurile unui furnizor de Utilităţi?

Principalele beneficii care decurg din implementarea soluţiilor noastre vizează standardizarea procedurilor de lucru, consolidarea structurilor de date, posibilitatea de a contoriza utilizarea serviciilor oferite consumatorilor, gestiunea corectă şi coerentă a costurilor, toate acestea contribuind, în ultimă instanţă, la optimizarea resurselor şi reducerea reală a cheltuielilor interne ale furnizorului de Utilităţi. Din perspectiva consumatorului de Utilităţi, informatizarea la nivel
operaţional a companiei furnizoare se traduce prin creşterea calităţii serviciilor care ajung la populaţie, alături de standardizarea lor la nivel european.
În spiritul implicării sale în modernizarea tehnologică a principalelor domenii de activitate, SIVECO Romania pune, astfel, la dispoziţia societăţilor specializate din domeniul Utilităţilor un set de soluţii customizate. Acestea eficientizează fluxul operaţiunilor şi conferă transparenţă relaţiei dintre abonaţii deserviţi şi furnizorii de utilităţi.



Aurora Crusti, Deputy Vice-President,
Commercial Division, SIVECO Romania



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite