Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> CRM >> Stiri si comunicate

Call Center and Customer Care Conference and Expo – a 4-a editie

12 Mai 2008



Continua inscrierile la cel mai important forum dedicat exclusiv profesionistilor din domeniul Contact Centerelor din Romania. Call Center and Customer Care Conference and Expo – a 4-a editie 20-22 mai, JW Marriott Bucharest Grand Hotel


Un eveniment dedicat managerilor si directorilor departamentelor de relatii cu clientii, leader-ilor de echipa, managerilor de proiect si tuturor celor implicati in asigurarea unui serviciu exceptional clientilor.


Trei zile in care puteti cunoaste cele mai noi solutii si tehnologii din acest domeniu, proiecte de succes, principalii furnizori de servicii de outsourcing si de tehnologii de pe piata din Romania.


- peste 70 de firme reprezentate
- 20 de speakeri
- 40 de call centere prezente


Gold Sponsor: Walter Services
Parteneri: Alcatel Lucent, Competence Call Center, Nortel, Institutul Bancar Roman, Atis Real, Euristic Partner


Key speakers:


Margaret Klenke - Founding Partner of The Call Center School, USA
Robert Murray - Vice President Customer Operations with Vodafone Romania
Carita E. Vallinkoski - Expansions Management, Competence Call Center
Steve Kinge - Product Marketing Manager, Customer Contact Solutions – Nortel
Marcela Stoica – Director of Customer Relations for Business Market, Vodafone Romania
Georgiana Dragomir - Managing Partner, Innerlook
Aryana Popescu - Consultant and Managing Partner, Interpersonal Connections
Liana Avram - Managing Director, Telephone Doctor
UdI Wiesner - CEO, Tikshoov Global
Dan Mazilu – General Manager, Mediatel Data


Vor fi prezenti in cadrul expozitiei:


Walter Services, DNA Solutions, Wind Telecom, Call Box, Atis Real, Crescendo, Webhelp Roumanie, Nortel, Blue Point, Tikshoov, Mediatel Data, Euristic Partner, Call Point New Europe, Competence Call Center, Teleperformance, Innerlook, Cisco, Pro 2 Call, ABN Systems, s.a.


'Contact Center-ul, in general, nu numai in Romania, este perceput ca o 'Cenusareasa' a companiei. Este un centru de cost, nu unul de profit, un loc care functioneaza dupa reguli stricte, consuma multe resurse, devine din ce in ce mai complex odata cu cresterea numarului de clienti si a solicitarilor acestora. De fapt, marea aventura incepe odata cu semnarea contractului si sosirea unui nou client intr-o companie.


Uneori crezi ca este greu sa castigi un client nou, sa cresti market share-ul; specialistii implicati in activitatea de relatii cu clientii va pot spune ca cea mai mare provocare este sa depasesti in mod constant asteptarile clientilor, nu numai sa vii strict in intampinarea a ceea ce isi doresc acestia. Rezultatele, chiar daca in prima faza nu se traduc in profit, sunt reflectate in indicatori de business precum Customer Satisfaction, Service Level sau Retention Rate. Iar acesti indicatori impacteaza clar dezvoltarea unei firme si implicit profitul obtinut.


Industria Contact Center-elor din Romania si din sud-estul Europei se afla in continuare intr-o dinamica accentuata, chiar daca ultimul an nu a fost necesar 100% in favoarea Romaniei ca locatie de outsourcing preferata de catre marile companii. Cresterea costurilor cu spatiile de birouri si forta de munca au determinat si orientarea catre alte piete, ca de exemplu Bulgaria, unde chiar anul acesta Nokia si Sony au deschis doua call centere care vor asigura suportul clientilor din mai multe tari. In continuare insa in Romania acest sector de activitate este in continua dezvoltare, datorita evolutiei spectaculoase a numarului de clienti din sectorul financiar-bancar, din telecom si a accentului pus pe cresterea calitatii serviciilor oferite.', a declarat Madalina Vilau, Managing Partner, ExpoMedia.


Participati la CONCURS!


Completati chestionarul de pe site-ul nostru si puteti castiga unul din cele 15 premii speciale:
- 3 invitatii gratuite la una din cele trei zile ale conferintei (la alegerea dumneavoastra)
- 2 bilete gratuite la Pre-Event Master Class - 'Beat The Budget'
- 10 carti 'Call Center Staffing - The Complete Practical Guide to Workforce Management'


Spuneti-va parerea si…castigati!


Accesul la conferinta se face pe baza inscrierilor.


Programul de vizitare a expozitiei este intre 10 si 18, intrarea libera.


Va asteptam!


Contact: Anca Oloeriu
Tel: 021 411 48 65, 0731 19 19 19
E-mail: callcenterevent@conferinte.ro
Web: www.conferinte.ro



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite