Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Servicii >> Stiri si comunicate

ADVERTISING – ADVANCED cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett). 5-6 iunie

27 Mai 2008



Bogdan Naumovici: 'Trecem printr-o perioada cand se vinde aproape orice. Indiferent cat de bine sau de prost ii faci publicitate, daca s-a auzit de marca ta se vinde. Asta are cateva explicatii simple: romanii o duc mai bine, sunt flamanzi dupa lucruri, televiziunea e foarte ieftina. Eu cred ca va avea de castigat cine se pregateste pentru urmatorii 2-3 ani cand aceasta febra, aceaste cresteri se vor opri si ne vom alinia la ce se intampla in Europa de ani buni...” Puteti urmari pe www.qualians.com, in PREZENTAREA VIDEO, continuarea discutiei cu Bogdan Naumovici despre cursul deschis Advertising - advanced. Seminarul isi propune clarificarea unor notiuni fundamentale in publicitate. Modul de abordare se va baza atat pe o solida dimensiune teoretica cat si pe multa practica (studii de caz + discutii de grup). Participantii vor capata la acest seminar o viziune noua si mai profunda asupra rolului si mecanismelor publicitatii, cu aplicabilitate practica imediata.


Seminarul isi propune clarificarea unor notiuni fundamentale in publicitate, pornind de la Managementul unei Idei – unde vom face diferenta dintre Idee si Executie si vom invata cum sa le gasim, sa le enuntam si sa le evaluam pe fiecare in parte -, continuand cu contributia pe care advertisingul o poate aduce la construirea unei marci de succes – cu exemple si studii de caz alese dintre cele mai performante marci romanesti, cu relele si cu bunele lor – si terminand cu un raspuns documentat la vesnica intrebare: Premii sau Vanzari?. In plus, seminarul va mai trata o tema la alegerea participantilor.


Participantii vor capata la acest seminar o viziune noua si mai profunda asupra rolului si mecanismelor publicitatii, cu aplicabilitate practica imediata.


Este bine ca cei care vin la acest curs sa fi fost expusi anterior unor cunostinte de baza in marketing si publicitate. Simtul umorului si dezinvoltura in relatiile cu ceilalti colegi sunt binevenite. De asemenea, curiozitatea este un must.


Locatia: Novotel Bucarest City Centre
Tarif : 539 Euro/participant (+TVA)



Bogdan Naumovici este Chief Creative Officer al grupului Leo Burnett Romania si este cel care a anuntat in 2001 ca agentia sa va obtine 5 ani la rand titlul de Agentia Anului la Ad'Or, festivalul national de creatie. Sub conducerea lui, Leo Burnett nu numai ca si-a indeplinit aceste angajament, dar mai mult, a obtinut in 2005 si titlul de Agentia Anului din intreaga Europa Centrala si de Est, in cadrul festivalului Golden Drum de la Portoroz. Leo Burnett este si detinatoarea celor mai multe premii Effie, obtinute pentru eficienta campaniilor de comunicare pentru branduri ca Bergenbier, Prigat, Tide, Altex, Teletech si multe altele, distinctii care au dus agentia pe locul 1 in topul preferintelor clientilor romani, conform AdMArket 2006. In 2007, Bogdan Naumovici infiinteaza primul 'shop de idei', 23 Communication Ideas, menit a raspunde problemelor de business ale clientilor prin solutii de comunicare preponderent neconventionale.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite