Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Solutie de Call Center prin Algotech

31 Mai 2008



•Prezentă pe piaţă pentru clienţii din regiunea Europa Centrală şi de Est din 2005, prin fuziunea dintre Algotech Cehia, Lucas Communication Services România, Geomant Ungaria, Algotech Serbia & Muntenegru şi Algotech Polonia
•Specializată în furnizarea de soluţii şi servicii de comunicaţii de voce atât pentru companii mici şi mijlocii, cât şi pentru corporaţii multi-naţionale
•Algotech îşi ajută clienţii să îşi aleagă, să modeleze şi să beneficieze de soluţii telefonice Avaya robuste, dar în egală măsură flexibile, scalabile şi cu multiple aplicaţii.
•Soluţiile Algotech permit crearea unei infrastructuri de comunicaţii de voce la nivelul organizaţiei şi, mai mult decât atât, facilitează managementul şi optimizarea contactelor cu clienţii proprii. Strategia noastră are la bază expertiza profesională unică în România pentru ultimii 10 ani, în integrarea sistemelor vocale pe platforme Avaya
•Business Partner Avaya – principalul partener autorizat de Avaya Inc. în România, având statutul de Value Added Reseller.


Servicii Oferite
•Descoperirea soluţiei de Call/Contact Center pentru nevoile de afaceri specifice ale unui beneficiar: estimarea numărului de agenţi, şi de trunchiuri necesar, a oportunităţii instalării şi configurării IVR-ului, a soluţiei optime pentru înregistrare, a
automatizării proceselor şi reducerii timpilor morţi ai agenţilor (implementare CTI), a soluţiei pentru outbound, consiliere în privinţa soluţiei de CRM
•Proiectarea sistemelor de Call/Contact Center care să satisfacă cererile actuale şi care să poată fi extins în viitor cu minimum de costuri şi care să asigure fiabilitatea cerută şi service level-ul necesar; sistemul include serverul telefonic, cu ACD, şi softuri de raportare, IVR, sistem de înregistrare profesional, Predictive Dialer, CTI, CRM hard-ul necesar ca servere switch-uri şi calculatoare, etc.
•Implementarea soluţiei - Testarea şi măsurarea parametrilor Call Center-ului, astfel încât clientul să fie sigur de buna funcţionare. Instalarea tuturor terminalelor (posturi telefonice şi staţii de lucru) şi programarea întregului sistem, astfel încât să funcţioneze în mod integrat şi coerent, conform cu soluţia acceptată de client
•Servicii de întreţinere (mentenanţă) în perioada de garanţie şi în perioada de post-garanţie, cu posibilitatea de a interveni extrem de rapid pentru remedierea defecţiunilor


Structura unui Call Center


Contact
Pentru informaţii suplimentare, comenzi şi suport tehnic
vă stăm la dispoziţie oricând, la:
Adresa: Bd. Constructorilor, nr. 20A, Clădirea IPROMET,
Corp A, et.2, sector 6, Bucureşti
Tel/Fax: +4021 202 9990; +40372 117 900;
E-mail: info@algotech.ro
Website: www.algotech.ro ; www.algotech.eu



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite