Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

AnytimeCRM este folosit cu succes pentru suportul clienţilor la Danubius Exim

31 Mai 2008



Interviu cu Velin Ganev, Director Executiv, Danubius Exim


Danubius Exim este o companie cu capital integral străin, unul dintre cei mai importanţi importatori de case de marcat şi soluţii fiscale din România. Danubius Exim a venit în întâmpinarea clienţilor săi prin oferta de produse de la două companii de talie mondială: Datecs LTD Bulgaria, unul dintre cei mai mari producători de case de marcat din Europa, şi Ingenico Franţa, cel mai mare producător de POS-uri bancare din lume.


Servicii oferite:
Vânzare şi service de echipamente fiscale şi accesorii, vânzare şi service de echipamente bancare şi accesorii, dezvoltare de software pentru retail şi POS-uri bancare, consumabile şi piese de schimb.


1. De unde nevoia unui sistem CRM?
Necesitatea implementării unui astfel de sistem a apărut chiar din specificul activităţilor de suport şi mentenanţă oferite de către Danubius Exim către clienţii săi. Astfel s-a simţit nevoia unei platforme de suport integrate, atât pentru banci, cât şi pentru reţeaua naţională de service care prestează activităţi de suport pentru comercianţii care acceptă plata cu card
bancar, platformă care să ofere o imagine transparentă a cererilor de suport şi a nivelului de soluţionare a acestora.
În acest moment folosim platforma Anytime pentru a susţine cererile de instalare, mentenanţă şi service POS la comercianţii Unicredit Ţiriac şi Millennium Bank.


2. Care sunt avantajele imediate pe care aţi dorit să le obţineţi în urma implementării Anytime la Danubius Exim?
Unul dintre avantajele importante obţinute în urma implementării Anytime a fost faptul că acum oferim băncilor o platformă deschisă şi configurabilă pe specificul fiecărui flux, în care
departamentul de suport carduri al băncii poate să iniţieze solicitările de instalare, service sau realocare a POS-urilor. Suntem astfel capabili să oferim fluxuri de suport personalizate, deoarece fiecare bancă impune un set de proceduri specifice, chiar dacă serviciile noastre sunt percepute ca fiind similare.
Pe de altă parte, folosind sistemul de raportare integrat, putem evalua lunar rezultatele serviciilor noastre către bancă. Cu ajutorul funcţionalităţii de workflow şi portal web, oferim reţelei naţionale de service posibilitatea de a accesa după
criterii geografice cazurile din regiunea respectivă şi de a
actualiza informaţiile specifice fiecărui caz în timp real.


3. În cât timp aţi implementat soluţia? Cum aţi colaborat cu ASF?
Sistemul s-a implementat în aproximativ două luni.
Colaborarea a fost foarte bună, mai ales prin prisma faptului că echipa ASF a arătat deschidere şi flexibilitate în personalizarea conform nevoilor noastre, cât şi nevoii clienţilor noştri, băncile. De asemenea, aş remarca un timp de răspuns foarte bun la solicitările noastre, care în genul de activitate pe care îl derulăm este o componentă critică a unei colaborări de succes.


4. Cum au primit stakeholderii soluţia?
Mă refer aici atât la management, cât şi la utilizatori.
Personalul Danubius Exim, care este de formaţie tehnică, nu a întâmpinat dificultăţi în utilizarea aplicaţiei, ba din contră, oamenii lucrează uşor şi practic necesarul de suport din partea ASF din perspectiva utilizării aplicaţiei este zero.
Un alt punct forte al soluţiei constă în capabilitatea de reconfigurare uşoară a aplicaţiei, care ne dă încredere că echipa noastră poate să adapteze fluxurile de suport pentru cerinţe noi din partea clienţilor noştri.


5. Odată cu finalizarea implementării, care consideraţi că sunt beneficiile palpabile pe care le-a obţinut organizaţia?
Pentru Danubius, ca parteneri Ingenico, AnytimeCRM este sistemul de bază în derularea serviciilor de suport. Practic, avem în orice moment o viziune completă a cererilor din partea băncilor, a nivelului de soluţionare a acestora şi
putem să urmărim eficienţa reţelei naţionale.
În condiţiile în care concurenţii noştri folosesc încă fişiere Excel sau fişe de hârtie, considerăm că Danubius Exim a câştigat un avantaj în piaţă faţă de competiţie, pentru că poate oferi băncilor partenere un serviciu de calitate superioară.
Per total, considerăm că timpii de răspuns buni pe care îi oferim se datorează şi sistemului AnytimeCRM.

6. De ce aţi ales modulul AnytimeSales de la AnytimeCRM?

Pe ASF îi cunoaştem din perspectiva colaborării ca şi clienţi, pe partea de imprimante fiscale, şi pot afirma cu convingere că am avut o colaborare reciproc avantajoasă de-a lungul anilor. Iniţial, am evaluat o soluţie oferită de o companie străină, al cărui produs nu a fost capabil să satisfacă exigenţele impuse de bănci în materie de personalizare. Practic, oferta ASF a venit la momentul oportun şi s-a pliat exact pe nevoile noastre. Ca să fac o comparaţie, din punctul nostru de vedere, AytimeCRM faţă de cealaltă soluţie, este un Mercedes faţă de Dacia Logan şi în mod evident, am dorit să alegem soluţia cea mai bună pentru clienţii noştri.

7. Ce planuri aveţi pentru viitor din perspectiva extinderii soluţiei la nivelul altor departamente?

Pentru noi nu există nevoia de a extinde pentru alte departamente, în mod cert, în condiţiile în care vom oferi servicii pentru alte bănci, vom utiliza platforma Anytime pentru gestionarea fluxurilor noi de suport. De asemenea, luăm în calcul utilizarea modului de Asset Management pentru evidenţa instalărilor de aparate pentru reîncărcare electronică GSM, bazate pe POS-urile Ingenico pe care le distribuim în România.


Marian Ştirbescu
Sales & Marketing Manager -
Advantage Software Factory
sales@asf.ro
www.asf.ro



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite