Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Implementarea soluţiei MedEXPERT SFA & CRM la compania FARMEXIM

31 Mai 2008



FARMEXIM a luat fiinţă în anul 1990, fiind prima companie de import şi distribuţie produse farmaceutice din România.
După 18 ani de activitate, FARMEXIM se situează între primii 3 distribuitori de medicamente de pe piaţa de retail.
Creşterea complexităţii activităţii şi a pieţei farmeceutice, combinate cu creşterea concurenţei a determinat managementul FARMEXIM să opteze pentru implementarea unei aplicaţii software mobile pentru automatizarea forţei de vânzări şi managementul relaţiei cu clienţii: au ales MedEXPERT SFA & CRM, dezvoltată de compania SOFTEXPERT mobility.
Aplicaţia le permite celor aproape 200 de agenti de vânzări şi reprezentanţi medicali FARMEXIM să efectueze toate operaţiunile de vânzare şi promovare medicală în spitale şi farmacii, în cadrul unui sistem integrat, în timp real, având la dispoziţie în teren toate informaţiile din programele SFA şi CRM, coroborate cu cele din sistemul ERP.
În acest mod, managementul are posibilitatea să ia în cel mai scurt timp decizii de business şi de marketing care duc la creţterea satisfacţiei clienţilor şi a eficienţei echipei FARMEXIM.
Implementarea MedEXPERT a dus la atingerea tuturor obiectivelor iniţiale:
1. eficientizarea activităţii agenţilor în ceea ce priveşte:
- prezentarea campaniilor;
- culegerea de date despre concurenţă;
- culegerea de date de marketing;
- procesarea de încasări;
- urmarirea etapelor contractuale.
2. monitorizarea activităţii agenţilor de vânzări: MedEXPERT generează rapoarte privind activităţile agenţilor,
managementul având o fotografie în timp real a acestora, putând astfel aprecia eficienţa şi interveni pentru creşterea ei.
3. eficientizarea activităţii de distribuţie:
- datorită faptului că MedEXPERT permite preluarea on-line a comenzilor de către agenţi în mod online, se elimină pe de o parte comenzile pentru produsele cu stoc insuficient iar pe de altă parte se poate face o statistică a cantităţilor cerute initial pentru care nu exista stoc suficient, asigurând astfel suportul pentru imbunatăţirea managementului stocurilor;
- comenzile preluate de agenţi în MedEXPERT ajung automat în sistemul ERP, eliminând erorile umane de generare a facturilor.
4. consolidarea imaginii în faţa clienţilor:
- pin eliminarea comenzilor pentru produse cu stoc insuficient;
- prin onorarea integrală a comenzilor;
- prin utilizarea de tehnologie avansată.
Având în vedere succesul implementării, în ianuarie 2008 s-a semnat contractul pentru implementarea solutiei MedEXPERT SFA & CRM la a doua companie din grup, GreenNet.


www.softexpertmobility.com
www.medexpert.ro



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite