Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Adobe LiveCycle Enterprise Suite

03 Iunie 2008



Interacţiune dincolo de organizaţie
Mai mult decât oricând, organizaţiile investesc în modalităţi de comunicare online pentru a uni reţelele de clienţi, parteneri şi furnizori cu aplicaţiile de afaceri organizaţionale. Aceste aplicaţii dedicate interacţiunii cu utilizatorii, ce conectează persoanele din afara organizaţiei cu aplicaţiile interne ajută la administrarea mai uşoară şi mai rapidă a informaţiilor, îmbunătăţesc calitatea serviciilor şi reduc costurile. Clienţii, partenerii şi furnizorii pot accesa produsele şi serviciile oferite de organizaţie oriunde şi oricând doresc. Dar, în ciuda acestor avantaje, oamenii nu interacţionează. De fapt, 60% din totalul cetăţenilor preferă să comunice prin telefon cu agenţiile guvernamentale pentru serviciile oferite. Doar 10% dintre clienţii organizaţiilor bancare vor completa o tranzacţie online. Pentru ca aceştia să interacţioneze cu procesele organizaţiei dumneavoastră, informaţia trebuie să fie prezentată clar, inovativ şi intuitiv, pentru a încuraja interacţiunea şi a reduce numărul renunţărilor. Aplicaţiile online trebuie să ofere o experienţă atractivă şi unică, iar procesele complexe şi complicate trebuie simplificate.
Vă prezentăm Adobe LiveCycle Enterprise Suite. Printr-o combinaţie a tehnologiilor Adobe PDF şi Flash, componente scalabile şi utilizarea unui cadru standardizat, LiveCycle ES oferă tot ce este necesar pentru a crea şi a implementa aplicaţii ce extind procesele organizaţiei dincolo de graniţele acesteia.

Componente ale soluţiei Livecycle Forms ES

Creaţi şi distribuiţi formulare bazate pe XML ca HTML, PDF sau SWF.
LiveCycle Barcoded Forms ES
Automatizaţi captura datelor utilizând coduri de bare dinamice 2D.
LiveCycle Data Services ES
Integraţi aplicaţii RIA (Rich Internet Applications) cu serviciile LiveCycle şi aplicaţii J2EE.
LiveCycle Reader Extensions ES
Completaţi, semnaţi şi salvaţi fişiere Adobe PDF utilizând doar programul gratuit Adobe Reader.
LiveCycle Process Management ES
Optimizaţi procesele de afaceri orientate către utilizatori.
LiveCycle Rights Management.
Administraţi drepturile de utilizare pentru a proteja informaţii confidenţiale.
LiveCycle Digital Signatures ES
Automatizaţi validarea semnăturilor digitale în cadrul documentelor PDF.
LiveCycle Output ES
Generaţi documente personalizate pentru tipărire sau mediul electronic.
LiveCycle PDF Generator ES
Automatizaţi procesul de creaţie şi asamblare de documente PDF.
LiveCycle PDF Production Print ES
Generaţi dinamic documente personalizate pentru medii de tipărire.


Clienţi
LiveCycle ES utilizează clienţi gratuiţi (Adobe Reader, browser web) astfel încât aplicaţiile vor putea fi uşor accesate şi utilizate de clienţi, parteneri, furnizori şi cetăţeni.


Ediţii
Componentele soluţiei pot fi achiziţionate separat sau ca parte a următoarelor ediţii:
•Data Capture Edition
LiveCycle ES Data Capture Edition combină patru componente esenţiale ale soluţiei pentru a vă ajuta să proiectaţi şi să implementaţi aplicaţii de captură de date pentru clienţi, parteneri, furnizori sau cetăţeni.
•Business Transformation Edition
Construind pe baza capabilităţilor de captură de date
menţionate mai sus, LiveCycle Business Transformation Edition include opt componente ce vă ajută să proiectaţi procese organizaţionale, să protejaţi informaţii confidenţiale şi să generaţi documente personalizate.


Adobe LiveCycle ES este o suită de aplicaţii ce permit organizaţiei să:
•Construiască aplicaţii interactive - Prin combinarea tehnologiilor PDF şi Flash puteţi îmbunătăţi modul în care utilizatorii interacţionează cu informaţii şi procese
•Reducă timpul de dezvoltare - Un set intuitiv de resurse integrate permite dezvoltatorilor să fie eficienţi şi productivi
•Protejeze informaţii sensibile - LiveCycle ES oferă funcţionalităţi – precum administrarea drepturilor, certificarea documentelor şi semnături digitale – ce ajută la crearea de aplicaţii ce asigură siguranţa tranzacţiilor
•Extindă organizaţia - Puteţi să interacţionaţi cu mai multe persoane cu ajutorul soluţiilor flexibile bazate pe RIA şi PDF pentru automatizarea proceselor. Aceste aplicaţii conectează utilizatorii la sistemele interne ale organizaţiei, cum sunt sistemele de planificare a resurselor, de administrare a stocurilor sau de resurse umane.


Pentru mai multe informaţii despre soluţiile Adobe LiveCycle ne puteti contacta la
telefon 323 14 31 sau pe
email: romsym@romsym.ro



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite