Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Soluţii de Document Management de la Konica Minolta

03 Iunie 2008



Investiţiile în domeniul managementului documentelor sunt una dintre priorităţile Konica Minolta, atât la nivel mondial, cât şi local. Odată cu poziţionarea sa ca unul din principalii furnizori de echipamente de birou, compania şi-a diversificat gama de produse cu un pachet complex de soluţii, astfel încât să poată fi considerată şi ca unul din principalii furnizori de soluţii integrate hardware şi software.
Portofoliul de soluţii Konica Minolta vizează managementul documentelor în toate domeniile: arhivare electronică şi securitate pentru mediul office, dar şi aplicaţii de management al printurilor pentru mediul profesional. Prin departamentele proprii de dezvoltare software şi campania de extindere prin achiziţii şi parteneriate, Konica Minolta are în acest moment în portofoliu aproximativ 20 de aplicaţii de management al documentelor şi echipamentelor:
- suita PageScope oferă control complet asupra volumelor de documente realizate de utilizatori, dar şi asupra echipamentelor din reţea. Sub brandul PageScope, Konica Minolta a dezvoltat
o gamă de aplicaţii foarte performante, care acoperă aproape toate cerinţele mediului office, inclusiv un modul de arhivare electronică, şi care sunt foarte accesibile oricărei companii.
- suita jtman vizează managementul documentelor printate via intranet sau internet, fiind în acelaşi timp una din cele mai moderne soluţii de shop-online de printuri existente pe piaţă la ora actuală. Această suită de soluţii a fost dezvoltată de Konica Minolta şi adaptată perfect echipamentelor multifuncţionale de volum mediu şi mare.
- aplicaţiile de arhivare electronică şi DMS oferite prin parteneriate locale şi internaţionale reprezintă unul din principalele puncte de interes. Portofoliul de produse include soluţii precum Elo Digital Office, dar şi OpenBee, astfel încât în funcţie de necesităţi, bugete şi volume de lucru, Konica Minolta poate răspunde oricăror solicitări. Prin parteneriatul încheiat cu Elo Digital Office, Konica Minolta este în măsură să asigure inclusiv externalizarea serviciului de arhivare electronică, similar cu externalizarea serviciilor de multiplicare de documente oferite deja clienţilor săi.
- în paralel şi ca o completare a pachetului de soluţii de arhivare, Konica Minolta are în portofoliul de soluţii cea mai performantă aplicaţie de recunoaştere de caractere existentă pe piaţa din România şi din Europa – ABBYY Software.
- aplicaţiile de securitate şi control al volumelor de documente reprezintă unul din punctele forte ale companiei, deoarece experienţa acumulată şi performanţele deosebite ale soluţiilor PCounter şi SafeQ răspund pe deplin interesului din ce în ce
mai mare acordat de companiile româneşti problemelor de securitate şi de management al proiectelor.
În concluzie, putem spune că managementul documentelor
este un subiect foarte complex şi Konica Minolta răspunde cu soluţii la fel de complexe, unor cerinţe din ce în ce mai elaborate. Orice companie interesată de soluţii de arhivare electronică va deveni, mai devreme sau mai târziu, interesată de soluţii de securitate şi project management, iar Konica Minolta, prin portofoliul său extins de astfel de soluţii, este pregătită să le răspundă, devenind astfel un furnizor de soluţii complete.
În România se lucrează încă la cadrul legislativ referitor la domeniul arhivării şi al utilizării semnăturii digitale, dar Konica Minolta este unul din puţinii producători de echipamente de birou care oferă deja direct de pe echipamentele sale posibilitatea implementării de soluţii de aplicare a semnăturilor digitale şi a cheilor de criptare, iar clienţii săi vor putea beneficia de întreaga experienţă acumulată de companie pe pieţele occidentale în acest domeniu.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite