Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

On Demand Business Meeting IBM 2004

26 Octombrie 2004



Globalizarea face ca mediul de afaceri sa devina tot mai concurential. Ciclul de viata al produselor si al companiilor, in egala masura, tinde sa scada. Pe o piata aflata in permanenta schimbare, infrastructura TI a oricarei companii trebuie sa se adapteze rapid si eficient, sa ofere suport pentru reducerea costurilor si pastrarea competitivitatii. Intr-un astfel de mediu, IT-ul prezinta interes doar ca modalitate de crestere a productivitatii. In acest mediu on demand, sistemele, serviciile si solutiile oferite de compania IBM, pot ajuta companiile sa ramana in top si sa fie cu un pas inaintea competitiei.


Existenta unui portofoliu complet de solutii pentru mediul on demand a fost mesajul principal transmis de IBM in cadrul forumului „On Demand Business–Meeting IBM 2004“, eveniment dedicat clientilor actuali si potentiali, partenerilor din mediul de afaceri romanesc. Forumul a avut ca scop prezentarea ultimelor noutati, dezvoltari ale portofoliului IBM de produse hardware, software, servicii si solutii, oferite pentru a ajuta companiile sa raspunda provocarilor cu care se confrunta in mediul on demand. Conform lui Detlev Golke, Vice President, Business Development, IBM CEMA, unul dintre principalii invitati ai evenimentului, IBM s-a indreptat catre strategia on demand deoarece nu considera ca poate exista o oferta de tipul „one size fits all“ si fiecare client necesita o abordare diferita. Astfel, pentru unii, este nevoie de Business Design, de modelare a proceselor de afaceri, pentru altii e nevoie de simplificarea infrastructurii, de consolidarea sistemelor si de capabilitati automate, iar IBM poate oferi sprijin pentru oricare din variante.


Detlev Golke, Vice President, Business Development, IBM CEMA„In contextul lumii actuale, companiile trebuie sa se adapteze permanent noilor cerinte – trebuie sa creeze noi capabilitati bazandu-se pe calitatile sistemelor existente si eliminand acele aspecte care nu mai au relevanta. In acest mod, crearea si mentinerea identitatii nu este decat un proces continuu si coerent“, a mai mentionat Detlev Golke, „iar strategia IBM on demand reprezinta o cale sigura, intrucat ofera cel mai bogat portofoliu de produse si tehnologii, precum si o buna cunoastere a industriei si a mediului de afaceri, ajutand companiile sa se concentreze asupra prioritatilor si nu a posibilitatilor”.


In prezent, la nivel mondial, in fiecare sector industrial, inclusiv in domeniul educational, guvernamental si in toate tipurile de institutii, se cauta modalitati de a imbunatati timpul de reactie al organizatiilor. Capacitatea de a raspunde prompt cerintelor mediului de afaceri – schimbari de cerere, de distributie, de evaluare in preferintele consumatorilor, fluctuatiile de pe pietele de capital, ratele dobanzilor, pretul petrolului, situatiile greu de anticipat si necunoscutul, cuprinzand totul, de la hackeri la uragane – a devenit o necesitate. Si aceasta, deoarece clientii solicita produse si servicii adaptate nevoilor lor specifice, oricand, oriunde si oricum doresc. In acest context, vor fi avantajate companiile care au capacitatea de a intui rapid si in profunzime schimbarile din mediul de afaceri si de a raspunde cu promptitudine.


Vladimir Aninoiu, Director General, IBM Romania„Suntem lideri de piata si dorim acelasi lucru si pentru clientii nostri. Noile tehnologii constituie motorul acestui proces; insa, obtinerea unui avantaj competitiv este garantata doar pentru aceia care stiu cum sa le utilizeze pentru a obtine maximum de valoare in afaceri“, a spus Vladimir Aninoiu, Director General, IBM Romania. „Pozitia unica pe care IBM o are in lume, inclusiv in Romania, se justifica prin activitatile sale care imbina tehnologia si cunostintele despre mediul de afaceri. Oferim acele solutii de tehnologia informatiei pe care le solicita clientii nostri pentru a creste productivitatea, a reduce costurile si riscurile, pentru a deveni mai flexibili si mai prompti in reactii. Astfel, clientii obtin mai mult, cu mai putine resurse“.


„On demand nu este doar o strategie“, a afirmat Laurentiu Oftez, Customer Sales Manager, IBM Romania. „In spatele viziunii exista lucruri tangibile, produse software si hardware ce raspund oricaror necesitati.“ Tina Easton, pSeries Business Manger, IBM EMEA, a vorbit audientei despre evolutia industriei unix incepand cu generatia „workstation“ a anilor 80, trecand prin generatia „server“ din 90 si ajungand astazi la generatia on demand caracterizata de alocarea dinamica a resurselor. Familiile de servere IBM permit scaderea costurilor si ofera flexibilitate si usurinta in administrare. IT-ul, a mai afirmat vorbitoarea, trebuie sa urmeze cerintele afacerii „real time“.


S-au mai abordat, de asemenea, subiecte privind angajamentul companiei IBM de a sustine standardele deschise si sistemul de operare Linux, ca parte integranta a mediului de operare on demand, precum si modelul IBM de optimizare a utilizarii tehnologiei informatiei intr-un anumit domeniu de activitate. La eveniment au participat companii locale, lideri de piata din toate segmentele cheie ale mediului de afaceri din Romania, parteneri de afaceri IBM, precum si reprezentanti de varf mass-media din domeniul TI&C.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite