Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

ASF lansează AnytimeCRM 4.0

25 Septembrie 2008



“AnytimeCRM 4.0 a crescut pe baza experienţei câştigate în implementare şi pe baza recomandărilor clienţilor noştri. Cu ajutorul noii versiuni, în proiectele noi, durata de implementare se poate reduce cu până la 20% prin capabilităţile de modelare superioare a proceselor de business“, Ştefan Păun – Director General ASF


Pentru că scurtarea timpului de implementare înseamnă costuri mai mici, clienţii care vor alege AnytimeCRM 4.0 vor beneficia de un time-to-market superior în condiţiile scăderii costului iniţial de achiziţie. Dintre funcţionalităţile complet noi sunt de remarcat Anytime Analytics şi versiunea web a modului de Sales Force Automation dar şi politica de licenţiere mai flexibilă. Bazat pe tehnologia BI de la Oracle (anterior Siebel Analytics), Anytime Analitycs completează suita de module a AnytimeCRM. În acest moment putem spune că ecuaţia CRM a mai primit un nou membru astfel încât:


AnytimeCRM = AnytimeSales + AnytimeSupport + AnytimeAnalytics
Pentru managementul departamentelor de vânzări şi support, lipsa informaţiilor de sinteză face dificilă şi uneori imposibilă înţelegerea imaginii de ansamblu a afacerii şi a evoluţiei acesteia.
Faţă de rapoartele operaţionale care înseamnă de multe ori liste lungi, greu de interpretat şi cu un minim de informaţii de sinteză, AnytimeAnalytics prezintă informaţii de sinteză care ajută managementul operaţional şi superior să ia decizii
rapide în cunoştinţa de cauză.
Ca să puteţi lua decizii în timp real Anytime Analytics vă oferă imaginea activităţii companiei sub forma de grafice, dashboard-uri, liste structurate disponibile sub umbrela unui portal de raportare şi în consecinţă se pot lua decizii cheie în timp util.


Sales Force Automation – Vesiunea Web
Într-o firmă în care activitatea de vânzări este desfăşurată în cel mai mare procent în teren, sau există o reţea de parteneri, atât personalul care lucrează în vânzări (vânzător, personal de suport) cât şi managerii de vânzări doresc un acces simplu şi rapid la modulele CRM utilizând doar o conexiune la internet. Faţă de versiunea anterioară a portalului web AnytimeCRM, în noua versiune sunt disponibile pe web datele de clienţi şi contacte, interacţiunile cu clientul, lead-uri, oferte şi foarte important rapoarte.


Alocare automată de oportunităţi în funcţie de disponibilitatea agentului
Acolo unde volumul de oportunităţi generate de către marketing este foarte mare (call center, credite, asigurări, imobiliare) este foarte important ca oportunităţile generate să ajungă cât mai repede la agenţii de vânzări, utilizând criterii de alocare echitabile care să ţină cont de disponibilitatea şi capacitatea reală de lucru a oamenilor de vânzări.
Avantajele utilizării funcţionalităţii de alocare automată sunt: reducerea timpului de alocare şi eficientizarea activităţii, elibererea managerului de activităţile de monitorizare zilnică cât şi evitarea supra/subalocării personalului.


Modalitate nouă de licenţiere
Noua politică de licenţiere are ca scop optimizarea investiţiei în CRM în funcţie de nevoile punctuale ale clienţilor şi de volumul afacerii. Începând cu această versiune cele trei nivele de licenţiere sunt:
•Box – pentru companii sau departamente mici (începând de la 10 utilizatori) cu nevoi de funcţionalitate standard
•Professional – pentru companii cu nevoi de funcţionalităţi peste standard la care se adaugă funcţionalităţi specifice departamentului sau industriei
•Enterprise – pentru companii care doresc să achiziţioneze intregul pachet de funcţionalităţi CRM
Pentru nivelul de licenţiere box licenţierea se face exclusiv în funcţie de numărul de utilizatori, pentru versiunile Professional şi Enterprise există disponibilă licenţierea pe procesor fizic, fără limitare a numarului de utilizatori.


Alte funcţionalităţi
Noua versiune aduce un număr de peste 50 funcţionalităţi noi sau îmbunătăţite.
Pentru a le afla va invităm să vizitaţi anytimcrm.ro sau să solicitaţi un workshop personalizat în care descoperiţi cum vă poate ajuta Anytime să coordonaţi activităţile de vânzări şi suport pentru atingerea obiectivelor companiei dumneavoastră.
Happy Customers, Anytime!


Disponibilă cu 3 luni mai de vreme decât planificarea iniţială,
noua versiune aduce module noi şi versiuni superioare ale funcţionalităţilor existente. AnytimeCRM este un sistem integrat pentru managementul relaţiilor cu clienţii care ajută departamentele de suport clienţi şi vânzări să atragă clienţi noi şi să extindă vânzările la cei existenţi, în condiţiile scăderii costurilor de operare şi oferirii unor servicii de calitate.
Anytime a fost ales ca soluţie pentru managementul relaţiei cu clienţii de către: ICG, CBRE Eurisko, Century 21, KIWI Finance, EOS KSI, Danubius Exim, Business Results.

Marian Ştirbescu
Marketing & Sales Manage


Advantage Software Factory
Bd Dimitrie Pompei nr 9-9A, Bucureşti
sales@asf.ro

www.anytimecrm.ro



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite