Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Implementare ERP de succes la Danubius

25 Septembrie 2008



Novensys aplică cele mai bune practici din implementările în distribuţie la Danubius şi susţine creşterea productivităţii companiei cu 20%


Danubius este unul dintre cei mai importanţi importatori de echipamente fiscale şi bancare, accesorii şi consumabile de pe piaţa locală, graţie parteneriatelor încheiate cu companii de renume precum Datecs LTD sau Ingenico. Cu sediul central în Bucureşti şi un punct de lucru la Craiova, compania este prezentă în ţară printr-o reţea extinsă de distribuitori şi tehnicieni de service.


Situaţia iniţială
Cu un business complex, în extindere rapidă pe o piaţă concurenţială, Danubius a implementat de-a lungului timpului două soluţii locale de Enterprise Resource Planning (ERP), care s-au dovedit însă ineficiente. Comparând costurile de achiziţie şi de deţinere, timpii de răspuns şi cei de service cu costurile totale de deţinere ale soluţiilor implementate, managementul Danubius a ajuns la concluzia că rezultatele nu sunt pe măsura efortului financiar depus, lipsa de flexibilitate a soluţiilor obligând compania să depindă prea mult de furnizorii aplicaţiilor.


Identificarea soluţiei şi a partenerului de implementare
Odată luată decizia achiziţionării unui nou ERP mai performant şi mai eficient din punct de vedere al costului, Danubius a prospectat piaţa, luând în considerare mai multe soluţii, iar
opţiunea finală a fost Microsoft Dynamics NAV.


După consultarea partenerilor de business, Danubius a ales Novensys ca partener de implementare. „Am fost contactaţi de mai mulţi implementatori Microsoft Dynamics NAV şi am ales Novensys, pentru că am vrut o companie cu experienţă şi cu un portofoliu solid. Consultanţii Novensys au fost alături de noi în toate etapele implementării şi au dat dovadă de profesionalism, un nivel ridicat de expertiză şi know-how, care au reprezentat atu-uri importante pentru succesul întregului proces“, a precizat Velin Ganev, director executiv Danubius.


Referinţele Novensys care au stat la baza deciziei Danubius au fost:
- cele peste 30 de implementări ERP realizate în companii româneşti de top;
- parteneriatele Novensys cu lideri precum Microsoft, Oracle, Motorola, Zebra, Psion, LS Retail etc., care asigură accesul la cea mai bună tehnologie şi cele mai bune condiţii de preţ, livrare, implementare şi mentenanţă;
- serviciile de suport 24/24, 7 zile din 7, cu nivel de timp de răspuns garantat şi posibilitatea extinderii perioadei de suport.


Atuurile Microsoft Dynamics NAV
Ariile de business acoperite de Microsoft Dynamics NAV la Danubius au fost managementul financiar, service şi vânzări şi marketing.


Astfel, prin modulul de management financiar, Danubius a beneficiat de posibilitatea de a:
- vizualiza informaţii financiare actualizate şi integrate cu cele de marketing;
- automatiza practicile şi procedurile financiare;
- înregistra şi stoca informaţiile financiare într-un modul de contabilitate generală;
- crea perioade contabile pe baza ciclului fiscal de business.
Totodată, prin cunoaşterea informaţiilor relevante despre segmentele de clienţi, managementul Danubius a putut lua rapid decizii inteligente, crescând eficienţa companiei şi gradul de satisfacţie al clienţilor, graţie identificării rapide a oportunităţilor
de vânzări, automatizării sarcinilor de vânzări şi configurării de memento-uri automate. „Avem o reţea vastă de distribuitori şi aproape 190.000 de clienţi. Trebuia să facem ceva pentru a-i fideliza, iar modulul de marketing şi vânzări al Microsoft Dynamics NAV ne-a venit în ajutor“, a precizat Ganev.


La creşterea loialităţii clienţilor a contribuit însă şi îmbunătăţirea serviciilor post-vânzare prin intermediul modulului de management al service-ului, care a facilitat livrarea unui nivel de service superior clienţilor, un control mai ferm al costurilor şi organizarea resurselor de service pentru o eficienţă maximă.


Beneficiile implementării
La nivel general, implementarea ERP-ului Microsoft Dynamics NAV de către Novensys a adus companiei Danubius:
- o creştere a productivităţii cu 20%, prin fluidizarea şi eficientizarea proceselor de business;
- dublarea vitezei de decizie şi a capacităţii de a răspunde provocărilor concurenţiale;
- accesul rapid al angajaţilor la informaţii diverse, într-o singură bază de date unitară;
- menţinerea unui contact permanent cu clienţii, furnizorii şi partenerii de afaceri;
- optimizarea fluxurilor de mărfuri;
- creşterea vitezei de analiză şi raportare;
- reducerea riscurilor unor raportări greşite.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite