Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Symbol si Novensys adevaratele beneficii ale mobilitatii

26 Octombrie 2004




Care este strategia Symbol pentru abordarea pietelor emergente precum Romania?
B.N.: Ca responsabil pentru zona Europei de Sud-Est, va pot spune ca piata Symbol in Romania a evoluat si s-a maturizat mult peste asteptarile noastre. Exista indicatori de volum, dar si calitativi care ne bucura si ne determina sa investim din ce in ce mai mult in cresterea activitatii noastre in Romania.


Cred ca este important sa mentionez faptul ca, strategic, Symbol a trecut in ultima decada de la o abordare directa a pietei, la una bazata pe parteneri- modelul Chanel Centric. In ultimii doi ani 100% din cifra de afaceri pentru Europa de Sud-Est este exclusiv obtinuta prin parteneri.


Ce ne puteti spune despre parteneriatul cu Novensys?
B.N.: Novensys reprezinta pentru Symbol un partener strategic pentru aceasta regiune. Explicatia pentru acest fapt este simpla. Novensys este partenerul care si-a canalizat toate resursele spre construirea de competente in jurul produselor Symbol. In fata clientilor, Novensys reprezinta un integrator capabil sa adauge valoare produselor Symbol, fie ca este vorba de terminale mobile, cititoare sau infrastructura wireless. Pentru anii ce urmeaza obiectivele se contureaza in special in jurul dezvoltarii noilor tehnologii si a cresterii cotei de piata a Symbol in Romania.


Cezar Golumbeanu, Managing Partner NOVENSYSCine este Novensys si care este pozitia sa pe pietele pe care actioneaza?
Cezar Golumbeanu: Atrasi de ceea ce e nou si de dorinta de a afla cat mai mult pentru a oferi servicii cat mai bune, acum 8 ani, eu impreuna cu cativa tineri ambitiosi si curajosi am pus bazele companiei Bar Code Systems, intrand intr-o lume a tehnologiei si informatiei cu totul noua pentru piata romaneasca si foarte specifica – cea a identificarii si a capturarii automate de date.


In ultimii ani compania s-a indreptat tot mai mult spre solutii integrate de managementul informatiilor, pentru a oferi clientilor instrumente inteligente de automatizare a gestiunii depozitelor, a controlului fluxului de productie, a inventarierii mijloacelor fixe, a managementului service-ului si a etichetarii. BCS a primit, in anul 2001, premiul Symbol pentru compania cu cea mai rapida evolutie pentru regiunea EMEA. In 2003 a atins o cifra de afaceri de 4,5 mil. USD, cu o estimare pentru 2004 de 6 mil. USD, avand un portofoliu impresionant de clienti si peste 50 de angajati de top ai industriei.


Care au fost premisele procesului de rebranding prin care a trecut compania in primavara acestui an?
C.G.: Schimbarile produse in interiorul companiei, noile oportunitati de piata, experienta impresionanta acumulata in cei 8 ani de activitate, au dus natural la nevoia unei schimbari de profunzime in filozofia si obiectivele companiei. Astfel am inceput un proces de rebranding in martie 2004 care a dus inclusiv la schimbarea numelui Bar Code Systems in NOVENSYS. Compania are o noua promisiune de brand: Information IQ si o identitate vizuala puternica si prietenoasa.


Am inteles ca noul brand vorbeste despre „lucrul bine facut“. Ce va diferentiaza de competitori, care sunt avantajele competitive pe care va bazati prin noua pozitionare?
C.G.: Noua imagine vorbeste despre noutatea si calitatea solutiilor create special pentru fiecare client in parte si despre atitudinea responsabila a echipei Novensys fata de fiecare proiect in care este implicata. Information IQ inseamna solutii inteligente de management al informatiilor si felul in care sunt acestea livrate. Aceasta se bazeaza pe tehnologie, pe calitatea partenerilor cu care compania colaboreaza si, mai ales pe talentul si atitudinea echipei. NOVENSYS recunoaste puterea informatiei si rolul acesteia in progresul afacerilor si in succesul managementului si isi propune sa aduca multa eficienta celor care beneficiaza de serviciile sale.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite