Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Noul impact al comunicării la Impact

23 Octombrie 2008



CRESCENDO a finalizat, pentru compania Impact, implementarea unei soluţii moderne de comunicare. În urma acestei realizări, Impact beneficiază acum de maximizarea nivelului de securitate la posibile atacuri din afară, de o optimizare a comunicării şi a accesului de la distanţă a resurselor partajate în reţea ale companiei, ceea ce duce la câştiguri substanţiale de timp pe diferite faze ale proiectelor, o creştere a eficienţei în comunicare a fiecărui utilizator precum şi o eficientizare a lucrului în echipă.


IMPACT Developer & Contractor este primul reprezentant al sectorului de dezvoltare imobiliară şi construcţii din România cotat la categoria I a Bursei Române de Valori. În 17 ani de activitate, a dezvoltat 18 ansambluri rezidenţiale, un centru de afaceri, peste 2.500 de unităţi locative la standarde de calitate occidentală, platforme logistice. IMPACT oferă soluţii financiare proprii şi consultanţă de specialitate şi, în ultimii ani, şi-a extins activitatea la scară naţională.


Volumul de comunicare a crescut o dată cu evoluţia companiei Impact ca dezvoltator major de investiţii imobiliare, axat pe proiecte de amploare, la nivel naţional. La dimensiunea şi importanţa proiectelor sale, Impact avea nevoie de o coordonare mai complexă a diferitelor activităţi, bazată pe un plus de comunicare precum şi de accesul la instrumente performante care să eficientizeze lucrul în echipă. Era necesară, totodată, o maximizare a nivelului de securitate a comunicării.


Ca dezvoltatori, manipulăm informaţii importante şi confidenţiale. Iar informaţia este critică, mai ales în această piaţă în care concurenţa este foarte mare. Plusul de certitudine privind securitatea informaţiei, pe care ni-l putea aduce noua soluţie de comunicare, era foarte important. De aceea, am optat pentru migrarea la Exchange Server 2007, cea mai modernă soluţie de comunicare şi colaborare....”, spune Aurelian Lungu, manager IT al IMPACT.


Daniela Chibac, Senior Product Manager CRESCENDO, adaugă: “Managerii companiei şi-au dorit foarte mult să aibă acces la anumite instrumente de organizare precum “meeting request”, calendare comune, o programare mai facilă a întâlnirilor, un sistem de atenţionare când vin mesaje sau când o sarcină programată anterior devine iminentă etc. Astfel de instrumente moderne, puteau fi oferite doar de o soluţie de ultimă oră”.


Casa de soluţii CRESCENDO, Microsoft Gold Partner, a reconfigurat sistemul IT&C de la IMPACT şi a realizat migrarea de la soluţia de comunicare anterioară, la Exchange Server 2007. Marius Ţurlea, Manager Advanced Software Infrastructure Solutions Team la CRESCENDO, spune: “În urma unei analize, am formulat, acolo unde era cazul, o serie de recomandări, pentru a pune la punct infrastructura IT. Apoi am trecut efectiv la procesul de upgrade al soluţiei de mesagerie şi colaborare. La finalul proiectului am realizat, împreună cu clientul, testele de acceptanţă”.


Implementarea soluţiei a început în primavara lui 2008 şi s-a încheiat dupa câteva luni. Acum, după finalizarea acestui proiect, utilizatorii din Impact pot comunica de oriunde şi oricând, ca şi cum s-ar afla în interiorul companiei. Echipele mobile ale Impact folosesc deja terminale cu Windows Mobile, pentru a se conecta la casuţa lor poştală şi a transmite mesaje de email. Totodată, un utilizator autorizat poate chiar să acceseze resurse partajate în reţea, din exterior, de pe un computer aflat oriunde, numai în baza contului pe care îl deţine în organizaţie.


Plusul de comunicare duce automat şi la o accelerare, o eficientizare a lucrului în echipă, concretizată în câştiguri substanţiale de timp. Perioada de dezvoltare a unui proiect poate să scadă acum, prin eliminarea sau reducerea unor întârzieri în comunicarea şi colaborarea din Impact. Iar la nivelul utilizatorului obişnuit apar şi alte economii substanţiale de timp. “Este greu de cuantificat, dar cred că fiecare utilizator devine mai eficient în comunicare cu 30-40%, fiindcă are timpi de răspuns mai mici şi îşi poate folosi timpul mai eficient. Se mişcă mai puţine hârtii şi, în perioada viitoare ne aşteptam ca şi costul convorbirilor telefonice să scadă ”, apreciază Aurelian Lungu. Totodată, noua soluţie de comunicare de la Impact necesită o administrare mai simplă şi cu costuri mai reduse şi, implicit, cu un plus de eficienţă. Rezultă astfel şi o recuperare rapidă a costurilor iniţiale.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite