Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Creştere de 260% pentru Kaspersky Lab România

23 Octombrie 2008



Pentru primele trei trimestre ale lui 2008 comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, Kaspersky Lab România a anunţat o creştere de 260% a vânzărilor sale de produse software de securitate. Compania vizează pentru anul 2009 o cotă de piaţă de cel puţin 10%, cota de piaţă actuală fiind estimată la aproximativ 5-7%. „Până acum înregistrăm o creştere spectaculoasă a vânzărilor faţă de anul 2007, ceea ce ne face optimişti privind atingerea şi chiar depăşirea ţintei de 10% cotă de piaţă în 2009“, a declarat Teodor Cimpoeşu, managing director Kaspersky Lab România. Peste 66% din vânzările Kaspersky din 2008 au fost produse destinate utilizatorilor finali, spre deosebire de numai 22% în 2007. „Ne bucură foarte mult această evoluţie, pentru că demonstrează o creştere de popularitate a produselor Kaspersky şi în rândul utilizatorilor români individuali. Este un segment pe care noi îl vizăm cu precădere şi pentru care vom avea o serie de iniţiative interesante în viitor, de la promoţii pentru produsele localizate în limba română, la posibilităţi mai simple de licenţiere“, a spus Garry Kondakov, KL EEMEA managing director.


Teodor Cimpoeşu, managing director Kaspersky Lab România: „Am reuşit să creştem foarte mult ponderea vânzărilor către utilizatorii individuali, cu o uşoară creştere, în acelaşi timp, a vânzărilor către clienţi corporativi.“



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite