Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

ASF caută parteneri pentru distribuţia AnytimeCRM

25 Octombrie 2008



1 octombrie 2008 – Advantage Software Factory lansează o nouă politică de parteneriat pentru AnytimeCRM.



Marian Ştirbescu
Marketing & Sales
Manager - Advantage Software Factory


Advantage Software Factory (ASF) este furnizor de soluţii de CRM pentru pieţele din România şi Europa Centrală şi de Est.
AnytimeCRM este un sistem integrat pentru managementul relaţiilor cu clienţii care ajută departamentele de suport clienţi şi vânzări să atragă clienţi noi şi să extindă vânzările la cei existenţi, în condiţiile scăderii costurilor de operare şi oferirii unor servicii de calitate.


Până în acest moment Anytime a fost ales ca soluţie pentru managementul vânzărilor şi al relaţiei cu clienţii de către: CBRE Eurisko, Century 21, Euroest, KIWI Finance, OTP Bank, EOS KSI, Danubius Exim, Business Results, ICG.


Noua politică de parteneriat are ca scop extinderea reţelei de parteneri, creşterea vânzărilor la nivel naţional şi acoperirea mai eficientă a unei pieţe în continuă creştere.
Ne dorim să extindem reţeaua de parteneri la nivel naţional pentru a oferi disponibilitate locală pentru implementare şi suport, dar şi pentru a servi o piaţă în creştere pe toate segmentele de clienţiŞtefan Păun – Director General ASF


Oportunitatea
Piaţa de CRM la nivel global a fost estimată la aproximativ 8.9 miliarde USD la nivelul anului 2007, cu o creştere de 14.2% faţă de anul 2006. Din acestea, Europa a realizat în 2007 vânzări de 2.6 miliarde USD (sursa: www.networkworld.ro ).
Începând cu anul 2005, piaţa de CRM din România se dublează anual.


Aplicaţia AnytimeCRM este uşor de instalat şi configurat cu un efort minim din partea echipei de implementare, astfel încât se creează oportunitatea distribuţiei AnytimeCRM prin parteneri către clientul final.


Oferta de parteneriat
ASF va oferi companiilor de IT şi consultanţă posibilitatea de a deveni partener AnytimeCRM (distribuţie ne-exclusivă).
În funcţie de nivelul de implicare şi calificare, partenerii pot opta pentru una din variantele de parteneriat.
•Partener comercial (Commercial Partner)
- Comercializează Anytime Mini, Anytime SalesBox şi Anytime SupportBox
•Partener comercial premium (Premier Commercial Partner)
- Comercializează Anytime Mini, Anytime SalesBox şi Anytime SupportBox
- Coordonează distribuţia către o reţea de parteneri
- Oferă suport email şi telefonic pentru clienţii finali
•Partener de implementare (Implementation Partner)
- Comercializează şi implementează toate variantele de AnytimeCRM.
- Oferă servicii de suport pentru clienţii finali.
•Partener pe tehnologie (Technology Partner)
- Împreună cu Advantage Software factory creează şi livrează soluţii complementare AnytimeCRM cu scopul de a oferi soluţii complete clienţilor.


Cerinţe parteneri
Este necesar ca partenerii comerciali:
•Să cunoască bine piaţa de profil
•Să dedice minim o persoană calificată pentru vânzarea AnytimeCRM


Este necesar ca partenerii de implementare:
•Să cunoască bine piaţa de profil
•Să dedice minim o persoană calificată pentru vânzarea AnytimeCRM
•Să dedice minim 2 persoane certificate pentru serviciile de implementare şi suport



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite