Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

AnytimeCRM este folosit cu succes pentru managementul clienţilor şi al dosarelor de credit la KIWI Finance

28 Noiembrie 2008



Kiwi Finance este lider pe piaţa de brokeraj bancar din România şi a fost înfiinţată la sfârşitul anului 2003 sub numele de Gemini Capital Consult. Activitatea Kiwi Finance se concentrează pe trei direcţii de business: consultanţă credite pentru persoane fizice, consultanţă credite pentru persoane juridice şi consultanţă juridică.


Printre serviciile pe care Kiwi Finance le oferă clienţilor săi se numără analiza situaţiei şi nevoilor financiare ale clientului, identificarea soluţiei optime de finanţare, întocmirea dosarului de credit, consultanţă, monitorizare şi susţinere în procesul aprobării şi asistenţă până la momentul semnării contractului şi încasării banilor. Soluţiile propuse de companie clienţilor săi sunt personalizate în funcţie de nevoile specifice ale fiecăruia, scopul consultanţilor Kiwi Finance fiind acela de a înţelege particularităţile fiecărei situaţii şi de a oferi cea mai bună opţiune posibilă.


Compania are încheiate 19 parteneriate cu instituţii financiare de pe piaţa bancară românească. Structura parteneriatelor este dinamică, strategia companiei fiind asigurarea în timp real a unui portofoliu de produse care să ofere o acoperire de 360 de grade a pieţei din punct de vedere venituri, apetit de risc, costuri, flexibilitate, complexitate. Kiwi Finance deţine 9 sucursale în România (Bucureşti, Timişoara, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Cluj-Napoca, Iaşi, Câmpina, Slatina). De la înfiinţare, în 2003, şi până în prezent, KIWI Finance a intermediat credite în valoare de peste 420 de milioane de Euro pentru 65.000 de clienţi.


În luna martie 2008 AnytimeCRM a devenit principalul sistem IT al KIWI Finance. De unde nevoia unui sistem CRM ? Pentru ce folosiţi AnytimeCRM ?


În orice companie care valorizează relaţia cu clientul, eficienţa vânzărilor şi proceselor şi unde calitatea serviciilor face diferenţa dintre succes şi supravieţuire, un sistem CRM (Customer Relationship Management) este o necesitate şi nu o opţiune. CRM-ul este un instrument de lucru, eficacitatea sa este dată de modul în care este utilizat iar alegerea unei astfel de soluţii este o decizie importantă în viaţa unei companii. Presupune înţelegerea filozofiei de captare, gestionare şi accesare a unei baze de date, eforturi de utilizare la maxim a datelor şi funcţionalităţilor pe care un astfel de sistem le are. Aici un rol extrem de important îl are pregătirea oamenilor care îl folosesc, nu abilităţile tehnice ci modul în care gestionează proactiv baza de clienţi, modul în care folosesc toate datele captate pentru soluţii personalizate şi relaţia post-vânzare, modalitatea de a genera şi folosi rapoarte pentru segmentare şi eficientizarea activităţii de vânzare. Câteva din beneficiile directe ale unui sistem CRM sunt:
- susţinerea forţei de vânzări cu date despre piaţă, parteneri şi clienţi
- date şi serii istorice de analiză şi statistică pentru cross-sell şi up-sell
- planificarea şi personalizarea serviciilor către clienţi
- controlarea procesului de vânzare pe diverse canale
- date despre fluxul operaţional şi istoricul unei aplicaţii (client)
- automatizarea procesului de vânzare şi suport
- suport pentru realizarea rapoartelor, forecast-urilor şi a bugetelor de către management
- determinarea profitabilităţii unui produs, serviciu sau angajat
- automatizarea concilierii situaţiilor cu partenerii şi a schemelor de comisionare in şi out.


Care sunt avantajele imediate pe care aţi dorit să le obţineţi în urma implementării Anytime?


Un prim avantaj a fost acela de specializare a oamenilor în accesarea, exploatarea şi lucrul într-un mod eficient, consistent, unitar şi coerent cu toate informaţiile din Kiwi Finance din 5 ani de activitate.
Beneficiile imediate în vânzări sunt :
- personalizarea mesajelor
- planificarea statistică de deschidere şi penetrare pe segmente de piaţă
- personalizarea comunicării cu clienţii/potenţialii clienţi
- eficienţa în accesarea soluţiei, prin eliminarea hazardului şi a unor etape lungi de încercări nereuşite.
- acţiuni de fidelizare a clienţilor
- calcularea valorii sintetice şi analitice a portofoliului de clienţi.


În cât timp aţi implementat soluţia? Cum aţi colaborat cu ASF?


Perioada de implementare a durat aproximativ 6 luni. Comunicarea şi înţelegerea foarte bună a businessului Kiwi Finance de către partenerii de la ASF au dus la adaptarea sistemului CRM la cerinţele noastre şi la un rezultat scontat.


Cum au primit stakeholderii soluţia? Mă refer aici atât la management cât şi la utilizatori.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite