Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

AnytimeCRM este folosit cu succes pentru managementul clienţilor şi al dosarelor de credit la KIWI Finance

28 Noiembrie 2008




Sunt unele statistici în lume care spun ca 90% din CRM-uri cad la implementare, cauzele fiind în general rezistenţa la schimbare şi neîntelegerea utilizatorilor. Implementarea unui CRM se consideră de succes dacă cel puţin 80% din funcţiile lui sunt folosite de stakeholderi pe nivele de autorizări. Dupa 9 luni, în Kiwi considerăm implementarea un succes, am avut înţelegerea, implicarea şi focalizarea eforturilor de la întreaga echipă de utilizatori: vânzări, backoffice, marketing, resurse umane, IT, management.


La 9 luni de la intrarea în producţie a aplicaţiei, care consideraţi că sunt beneficiile palpabile pe care le-a obţinut organizaţia?

Integrarea activităţilor de procesare în CRM a crescut eficienţa echipei de procesare şi ne-au ajutat să monitorizăm atât activitatea echipelor din reţeaua KIWI Finance, cât şi evoluţia parteneriatelor cu instituţiile financiare din portofoliu. Timpii de răspuns şi de urmărire a aplicaţiilor sunt măsurabili şi controlabili iar gestionarea portofoliului şi a istoricului aduc plus valoare în eficientizarea şi planificarea activităţii forţei de vânzări.

De ce aţi ales modulul AnytimeSales de la AnytimeCRM?


Un criteriu esenţial în alegerea unei astfel de soluţii este înţelegerea business-ului de către echipa de implementare a sistemului. ASF au demonstrat chiar de la început expertiza în domeniul financiar în general şi în servicii de brokeraj în special. Un alt factor îl reprezintă flexibilitatea şi scalabilitatea sistemului, pentru dezvoltări şi adaptări ulterioare ale obiectivelor, liniilor de business şi strategiilor companiei.


Ce planuri aveţi pentru viitor din perspectiva extinderii soluţiei la nivelul altor departamente?


Pe viitor se întrevede necesitatea extinderii aplicaţiei pe partea de front end. Această extindere va avea ca motor principal un instrument de rulare a algoritmilor financiari folosiţi de partenerii financiari în segmentarea şi calificarea clienţilor.



Anca Bidian,
Director General, KIWI Finance


Marian Ştirbescu
Sales & Marketing Manager - Advantage Software Factory
sales@asf.ro www.asf.ro



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite