Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Noile provocări ale tehnologiei şi informatizarea administraţiei publice din perspectiva cetăţeanului

28 Noiembrie 2008




Guvernarea electronică ar putea să însemne inclusiv realizarea unor aplicaţii pe care cetăţenii le solicită, aplicaţii de feedback la nevoile lor de informare, participare şi interacţiune, care să asigure transparenţa şi să răspundă necesitaţii de democratizare a vieţii publice.


O cale ce poate face posibilă o astfel de abordare o reprezintă propunerea de proiecte în cadrul Domeniul Major de Intervenţie 2, „Dezvoltarea şi Creşterea Eficienţei Serviciilor Publice Electronice Moderne“, înregistrare deschisă în luna august a acestui
an şi care dă posibilitatea beneficiarilor să propună teme pe cât de inovative şi viabile, tot atât de fezabile.


Cu ajutorul calculatorului, a soluţiilor tehnologice de tip Web 2.0 şi mai departe, a telefonului fix sau mobil şi a televiziunii, este timpul ca cetăţeanul să se transforme din ce în ce mai mult din tele-spectator în tele-participant. Serviciile electronice trebuie să îi poată oferi această posibilitate.


Dumitru ŞTEFAN
Director general ATS - Târgovişte



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite