Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

50% marketshare pentru GPS-urile MIO

05 Decembrie 2008



Conform unor rezultate preliminare privind vanzarile pe anul in curs,Mio Technology a obtinut o cotă de aproximativ 50% pe piata dispozitivelor GPS.Conform estimărilor companiei, în România se vor vinde în 2008 aproximativ 100.000 de unităţi GPS, piaţa înregistrând un ritm de creştere mult mai mic decât cel anticipat, în momentul de faţă, rata de penetrare a echipamentelor GPS fiind de circa 3% faţă de peste 50% în ţări din Europa de Vest.
„Ne aşteptăm să încheiem acest an cu o cotă de piaţă de aproximativ 50% şi 50.000 de unităţi GPS vândute pe piaţa din România, în creştere cu 38% comparativ cu anul anterior. Deşi planurile noastre iniţiale au fost afectate de criza financiară, piaţa de echipamente GPS din România înregistrând un nivel de creştere mult mai mic decât cel prognozat la începutul acestui an, Mio se situează pe locul întâi în vânzările locale, poziţionare pe care o dorim şi anul următor”, a declarat Laura Samson, country manager Mio Technology România. La nivel local, s-a înregistrat un interes crescut nu numai pentru dispozitivele GPS, ci şi pentru PDA-uri şi smartphone-uri. Din numărul total de unităţi Mio vândute, aproximativ 8.000 sunt din această categorie, ceea ce reprezintă un procent de 16%. Cel mai popular produs al anului 2008 a fost Mio C720b, fiind apreciat ca un produs “best value for the money” de către consumatorii din România şi acumulând astfel cele mai mari vânzări. Pentru anul viitor, compania estimează o creştere a pieţei de până la 40%, comparativ cu 2008, luând în considerare potenţialul ridicat pe care îl are piaţa locală de echipamente GPS. Deşi se estimează că cererea pentru bunuri de folosinţă îndelungată va fi mai scăzută decât în anii anteriori, segmentul de dispozitive GPS va continua să înregistreze creşteri.
“Pentru 2009, vizăm atingerea unui număr de 70.000 de unităţi, în creştere cu 40% faţă de anul anterior. Pentru realizarea obiectivelor de business, ne vom baza în primul rând pe parteneriatele existente, întrucât Mio se bucură de o acoperire foarte bună în ceea ce priveşte distribuţia de produse prin partenerii tradiţionali, dar şi pe diversificarea portofoliului de produse planificate pentru anul viitor”, a adăugat Laura Samson.




Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite