Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

AnytimeCRM este folosit cu succes pentru activitatea de real estate la Euroest

19 Decembrie 2008



Certified International Property Specialist Înfiinţată în 1994, EUROEST este o companie cu capital privat integral românesc, care oferă servicii imobiliare complete: tranzacţii şi consultanţă, marketing şi advertising, evaluări autorizate.
EUROEST activează în Bucureşti, Ilfov, Valea Prahovei, Braşov şi Constanţa. Principalele servicii oferite de EUROEST sunt promovarea şi vânzarea de proiecte imobiliare exclusive, vânzarea de terenuri, vânzarea/închirierea de locuinţe, birouri, spaţii comerciale şi industriale.
EUROEST oferă, prin personalul său acreditat ANEVAR şi specializat EPI, servicii de evaluări autorizate ale proprietăţilor imobiliare pentru persoane fizice şi juridice sau pentru instituţii ale statului.
Clienţii EUROEST beneficiază de conceptul “one stop shopping“ prin asigurarea de servicii imobiliare complete oferite de o
singură companie.


1. În luna noiembrie 2008, AnytimeCRM a devenit principalul sistem IT al Euroest. De unde nevoia unui sistem CRM? Pentru ce folosiţi Anytime?

Odată cu instaurarea crizei imobiliare, eficienţa agenţilor de vânzări trebuia maximizată printr-o organizare şi monitorizare ireproşabilă. Programul AnytimeCRM se potriveşte ca o “mănuşă” stilului meu de conducere.

2. Care sunt avantajele imediate pe care aţi dorit să le obţineţi în urma implementării AnytimeCRM?


În primul rând, un CRM îmi structurează într-un mod profesionist toate informaţiile despre clienţii companiei. Pe termen scurt, am urmărit conştientizarea ajutorului pe care îl oferă aplicaţia AnytimeCRM. Pe termen mediu şi lung, interesul meu este să formez cea mai performantă echipă de vânzări imobiliare din România, deoarece în acest domeniu concurenţa este acerbă. Sunt convins că, în maximum 6 luni, toţi angajaţii Euroest vor găsi în această nouă procedură de lucru un suport real, pe care îl vor folosi la maximum.


3. În cât timp aţi implementat soluţia? Cum aţi colaborat cu ASF?

Implementarea soluţiei a fost realmente dificilă pentru că, încă de la început, ne-am propus să introducem în detaliu toate facilităţile de care urma să beneficiem. Deşi am crezut că în trei luni vom finaliza acest proces, timpul necesar a fost dublu. Nu-mi pare rău, dimpotrivă, sunt fericit pentru că am reuşit în şase luni să identific, împreună cu echipa mea de vânzări, cel puţin 90% din problemele de care ne-am lovit şi pentru că am găsit soluţii pentru ele.

4. Cum au primit stakeholderii soluţia?


Mă refer atât la management, cât şi la utilizatori.


La mine în firmă eu decid, dar, evident, m-am consultat cu toţi angajaţii şi colaboratorii mei şi am stabilit împreună că trebuie să modificăm modul de lucru pentru a deveni mai performanţi. În final, toţi colegii mei, chiar şi cei care au opus rezistenţă la această schimbare, au admis că această nouă strategie este în favoarea lor.


5. De la intrarea în producţie a aplicaţiei, care consideraţi că sunt beneficiile concrete pe care le-a obţinut Euroest?


Există trei beneficii concrete, ca urmare a utilizării modulului Anytime Sales:


a. Monitorizarea interacţiunilor agenţilor de vânzări cu toţi clienţii cu care iau legătura;
b. Verificarea constantă a activităţii fiecărui broker imobiliar;
c. Consolidarea profesionalismului în cadrul firmei, ca o condiţie esenţială pentru rămânerea în topul primelor 3 agenţii imobiliare din România.


6. De ce aţi ales modulul AnytimeSales de la AnytimeCRM?



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite