Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

FAN Courier a ales o soluţie IT “Express”

19 Decembrie 2008




Computerul mobil CN3 a fost ales şi de Royal Mail, liderul serviciilor poştale din Marea Britanie alegând produsul Intermec pentru a-şi moderniza infrastructura hardware şi pentru a eficientiza şi îmbunătăţi serviciile livrate clienţilor săi. Soluţia a fost aleasă după o perioadă de testare îndelungată, concluzia specialiştilor Royal Mail fiind că CN3, prin tehnologia sa novatoare, răspunde optim nevoilor companiilor. Unul dintre primele beneficii de care angajaţii companiei britanice s-au putut folosi a constat în reducerea timpului de colectare a confirmărilor de primire, un avantaj semnificativ având în vedere că Royal Mail livrează zilnic 80 de milioane de expediţii la 28 de milioane de adrese.


Computerul mobil CN3e beneficiază de capabilităţi de conectivitate extinsă Wi-Fi, WWAN şi Bluetooth, precum şi de opţiunea GPS. Totodată, CN3e oferă servicii de voce şi date (inclusiv 3G EV-DO or EDGE), care le permite utilizatorilor să-şi maximizeze eficienţa în condiţii de mobilitate maximă. Device-ul este compatibil cu mai multe medii de lucru, platforma utilizată de Intermec simplificând serviciile de mentenanţă şi suport pentru dezvoltarea de aplicaţii, ceea ce garantează un TCO redus.


Computerul mobil CN3e oferă posibilitatea utilizării Intermec SmartSystems, un sistem complet de device management care facilitează instalarea aplicaţiilor, mentenanţa şi up-date-ul acestora, modificările setărilor de securitata, toate aceste operaţiuni putând fi realizate automat şi gestionate de la distanţă, ceea ce reduce semnificativ timpul de inactivitate.



De la stânga la dreapta: Neculai Mihai - Director General Fan Courier,
Adrian Mihai - Director, Felix Pătrăşcanu - Administrator



Tags: IT&C, FAN Courier

Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite