Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> Comunicatii >> Stiri si comunicate

Romtelecom introduce SLA pentru ClickNet; noi servicii de voce

08 Ianuarie 2009



Romtelecom a introdus acordul privind nivelul calităţii serviciului de acces (SLA) la Internet Clicknet, pentru clienţii companii, fără taxe în varianta standard. Totodată, a fost lansată şi a doua ofertă comună cu Cosmote pentru clienţii persoane juridice, noi sau existenţi. Acordul privind nivelul calităţii serviciului (service level agreement - SLA) garantează, în cazul serviciului Clicknet, o perioadă maximă de restabilire a conexiunii, în cazul unui deranjament, de 12 până la 24 ore şi, totodată, în funcţie de perioada în care serviciul nu este funcţional, este asigurată compensarea prin deducere din abonamentul lunar Clicknet. Serviciul este disponibil în 2 variante: Standard, oferit automat şi gratuit tuturor clienţilor, şi Advanced, oferit pe bază de abonament lunar de 3 euro, fără TVA. Din toamna anului trecut Romtelecom a introdus o garantare similară pentru produsele de voce.
În această perioadă Romtelecom a şi lansat noile oferte comune cu Cosmote, pachetele de servicii Basic Office 3 şi 6. Acestea includ tarif unic pentru apeluri în reţeaua Romtelecom, minute gratuite pentru apeluri către reţele naţionale mobile, minute gratuite în reţeaua Romtelecom, acces la Internet prin Clicknet, abonamente Cosmote cu minute naţionale incluse şi convorbiri gratuite şi nelimitate în grup.
Pachetele Basic Office sunt valabile pentru clienţii noi şi existenţi, fiind o soluţie de comunicaţii potrivită nevoilor companiilor mici şi mijlocii, care asigură economii de peste 20% faţă de preţurile de listă.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite