Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Retailul IT&C trece pe discounturi

12 Ianuarie 2009



Dupa ce la inceput de an, Altex a anuntat ca da "startul reducerilor" (anunt sincronizat cu inchiderea magazinului din Unirea Shopping Center sau, in varianta oficiala, mutarea acestuia in alta locatie detinuta de Altex in Capitala, respectiv zona Militari), Flamingo trece si el pe o campanie promotionala de reduceri sezoniere (de pana la 60%) pentru toate categoriile comercializate in lanturile de magazine Flanco şi Flanco World (sustinuta de o oferta de creditare realizata in parteneriat cu Cetelem IFN). Potrivit comunicatului oficial, campania "face parte din strategia Grupului Flamingo adaptata contextului economic actual – accea de a veni in intampinarea romanilor prin intermediul unei game variate de produse la preturi mici si, totodata, de a otimiza nivelul de stocuri de dupa sezonul de sarbatori". Potrivit reprezentantilor Flamingo, campania promotionala este desfasurata la nivel national si va dura pana la jumatatea lunii februarie sau pana la lichidarea stocurilor. Cele doua anunturi survin pe fondul unei scaderi sensibile inregistrate de piata locala de retail IT&C in ultimul trimestru al anului trecut, in pofida rezultatelor relativ bune consemnate in luna decembrie 2008 (situate insa sub nivelul estimarilor facute in prima jumatate a anului trecut - principalele motive invocate pentru explicarea acestor rezultate in scadere fiind criza economica mondiala si volatilitatea cursului valutar.) Potrivit estimarilor generale, trendul descendent al vanzarilor in aceasta zona se va accentua in primele doua-trei luni ale lui 2009, ulterior preconizandu-se o perioada de redresare. Cu toate acestea, estimarile pentru anul in curs nu sunt foarte optimiste, verdictul general fiind unul de stagnare (a cifrei de afaceri raportat la 2008) pentru intreg retailul IT&C.



Tags: Retail

Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite