Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Technology >> Stocare >> Stiri si comunicate

Vânzările Kingston au crescut cu 6% în 2008

28 Ianuarie 2009




Kingston Technology, compania numărul unu pe piaţa de module de memorie PC, carduri flash şi unităţi portabile USB din România, a anunţat rezultate financiare pozitive pentru anul 2008, concretizate într-o creştere cu 6% a vânzărilor, în comparaţie cu anul anterior, până la atingerea valorii de 10,66 milioane de dolari.
Cantitativ, vânzările Kingston pe piaţă locală s-au cifrat în 2008 la aproximativ 930.000 de memorii, cele mai mari volume fiind obţinute pe segmentul memoriilor de tip Flash (carduri de memorie pentru telefoane mobile şi pentru aparate foto video, precum şi dispozitive USB), dar şi pe segmentul memoriilor DRAM (Branded şi ValueRAM). Cotele de piaţă înregistrate au fost de 25% pentru segmentul cardurilor de memorie, 25% pentru dispozitivele USB şi 13% pentru memoriile DRAM.
„După patru ani de prezenţă în România, suntem încântaţi să constatăm o schimbare în comportamentul de cumpărare al utilizatorilor, care se orientează tot mai mult după criterii de performanţă şi fiabilitate, preferând un produs cu nume consacrat. În consecinţă, observăm o aliniere a tendinţelor de creştere ale business-ului local la nivelul din Europa de Est, unde am crescut cu 5,4%,” declară Pawel Smigielski, manager regional Europa de Est în cadrul Kingston Technology Europe Ltd.
Valoarea vânzărilor a crescut pe fiecare segment de business în raport cu anul precedent. Cel mai bun rezultat a fost obţinut pe segmentul memoriilor Branded - memorii 100% compatibile cu sisteme ale producătorilor internaţionali (ex.Acer, Dell, Fujitsu Siemens, HP, Lenovo,VAIO etc.), zonă care a crescut cu 25% faţă de nivelul anului 2007. De asemenea, rezultate pozitive au fost obţinute şi pe segmentul dispozitivelor Flash, care s-a ridicat la 9%, la nivel similar celui regional.
„2008 a fost cu certitudine un an bun pentru Kingston Technology, consolidându-ne poziţia de lider în piaţa locală şi cunoscând o creştere din punct de vedere cantitativ cu 59% în raport cu anul precedent. În 2009, ne vom concentra, în primul rând, pe dezvoltarea segmentului de produse cu prezenţă în zona de retail, cum sunt dispozitivele USB şi memoriile flash pentru telefoanele mobile şi aparatele foto/video, având ca obiectiv creşterea ponderii pe care o avem pe această piaţă. De asemenea, vom acorda o atenţie sporită segmentului de memorii HyperX, observând un interes în continuă creştere din partea entuziaştilor în optimizarea sistemelor de gaming”, a declarat Mihai Marcu, director dezvoltare pentru Bulgaria, Moldova, România în cadrul Kingston Technology Europe Ltd.
Partenerii Kingston în România sunt : Asbis Romania, Asesoft Distribution, Avenir Telecom, Avnet, ElkoTech, K-tech, Logicom IT Distribution, R.H.S. Company, World Comm.




Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite