Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> CRM >> Stiri si comunicate

Oracle lanseaza o noua versiune CRM On Demand

28 Ianuarie 2009



Oracle CRM On Demand Release 16, noua versiune a aplicatiei de management al relatiilor cu clientii a companiei Oracle, aduce, conform comunicatului companiei, imbunatatiri semnificative prin noile functionalitati integrate, solutiile predefinite pe verticale si posibilitatile extinse de personalizare a aplicatiilor, atat la nivelul interfetei utilizator, cat si la nivelul proceselor operationale. (S-a acordat atentie parametrului "user friendly", astfel incat, pentru a realiza personalizarile dorite, utilizatorul sa nu fie nevoit sa detina cunostiinte tehnice avansate sau sa apeleze la suport de specialitate. Obiectele specifice pot fi configurate cu acealeasi instrumente grafice de administrare furnizate in cadrul aplicatiei.) Printre principalele imbunatatiri se remarca modulele de raportare in timp real, pentru o analiza mai eficienta a datelor si informatiilor asociate, posibilitatea personalizarii campurilor, integrarea datelor externe, posibilitatea gestionarii superioare a template-urilor si listelor, capacitati imbunatatite in ceea ce priveste definirea parametrilor de securitate pe utilizator, posibilitatea incarcarii de date de pe alte sisteme via servicii Web sau utilitate de export/import etc. Aplicatia permite selectari complexe, dupa o mare varietate de criterii, si ofera functii de previzionare si reporting optimizate, care permit utilizatorilor castiguri timp si de eficienta pe plan oprational prin accesul imediat la informatiile critice, fara a mai fi nevoie de navigarea in profunzime prin aplicatie. Prin ameliorarile de ergonomie introduse in versiunea 16, utilizatorii pot vizualiza informatiile dorite fara a fi neoviti sa paraseasca pagina curenta si pot personaliza ecranele de cautare pentru a localiza mult mai rapid datele.
Versiunea 16 a Oracle CRM On Demand include o serie de noi functionalitati sectoriale, cum ar fi functiile avansate de gestionare a conturilor financiare, de urmarire a planurilor financiare si de analiza a situatiei clientului pentru optimizarea vanzarilor si serviciilor furnizate catre client. O dezvoltare importanta in cadrul functionalitatilor specifice este cea de management al relatiilor cu partenerii (Partner Relationship Management - PRM), care ofera o gama extinsa de solutii de gestionare a vanzarilor indirecte. Prin noile functii de gestiune a programelor partenere, a profilurilor clientilor, de partajare a prospectilor etc., modulul PRM permite ameliorarea tratamentului prospectilor, o referentiere mai buna a noilor clienti si cresterea vizibilitatii si eficientei retelelor indirecte. (Lista completa a noilor servicii oferite de aplicatie mai include: Self-Service E-Billing On Demand, Sales Library, CRM On Demand Price Management si CRM On Demand Enterprise Disaster Recovery.)
Oracle CRM On Demand Release 16 ofera suport in 18 limbi si beneficiaza de avantajele ofertei On Demand – gazduire dedicata, investitii initiale mici, rapiditate in cea ce priveste implementarea, dezvoltarea si utilizarea, actualizare automata a aplicatiei etc.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite