Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

TELVERDE pentru beneficiarii eLearning AeL

13 Februarie 2009



SIVECO Romania a alocat un nou numar TELVERDE - 0800 0800 05 pentru a optimiza comunicarea cu toti beneficiarii proiectelor educationale si utilizatorii solutiilor de eLearning dezvoltate de companie. Numarul poate fi apelat gratuit din reteaua RomTelecom. Echipa Call Center-ului poate fi apelata de luni pana vineri, intre orele 08:00-20:00, programul putand fi adaptat in functie de trafic si de solicitarile primite. De la lansarea Centrului National de suport tehnic in martie 2006, echipa SIVECO a raspuns la peste 11.000 de solicitari, dintre care 6.234 au fost solicitari telefonice. Echipa de suport tehnic raspunde oricarei solicitari venite din partea profesorilor, elevilor, parintilor, inspectorilor scolari, consilierilor, directorilor de scoli etc.
Principalii beneficiari ai serviciilor de suport tehnic sunt utilizatorii platformei de eLearning AeL si ai solutiei ASM, destinata managementului scolii si al resurselor unitatilor de invatamant, dar si elevii si profesorii ce utilizeaza lectiile interactive AeL in scoala sau acasa. Operatorii centrului de suport ofera informatii si despre programele de formare adresate profesorilor in scoli sau prin Casa Corpului Didactic. Unul dintre obiectivele majore ale componentei de suport tehnic il reprezinta si furnizarea de asistenta tehnica de specialitate si informatii actualizate pentru operatorii si utilizatorii de la nivel national, judetean si local ai aplicatiilor administrative, cum ar fi examenele nationale si Baza de Date Nationala a Educatiei.




Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite