Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

SolvIT în "Top 5 EMEA"

26 Februarie 2009



Deşi se numără printre partenerii relativ “tineri” ai CA, având în vedere acordul semnat în urmă cu doar 5 ani cu celebrul furnizor de software, SolvIT se clasează deja în Top 5 EMEA în ceea ce priveşte importanţa raporturilor de business cu CA şi printre primii 16 reprezentanţi CA la nivel mondial. În plus, pentru a confirma încă o dată valoarea reală, precum şi competenţele tehnice şi în domeniul consultanţei de specialitate ale echipei, SolvIT a devenit de anul acesta distribuitor în România al întregii suite de soluţii de securitate CA, în calitate de CA Technology Partner.


Cu toate că, la prima vedere, pare un obiectiv intangibil pentru majoritatea companiilor, plasarea în Top 5 EMEA şi încadrarea în rândul primilor 16 parteneri CA la nivel mondial s-a dovedit a fi o realitate pentru SolvIT. În cadrul CA World 2008, evenimentul anual CA care reuneşte reprezentanţii industriei IT din întreaga lume, cu ocazia decernării premiilor CA, dintre miile de reprezentanţe şi distribuitori CA la nivel mondial au fost nominalizate 16 companii, printre care şi SolvIT.


Succesul spectaculos al echipei SolvIT are la bază, în primul rând, un volum foarte mare de muncă, dar, în acelaşi timp, şi orientarea corectă a acestui efort continuu. Planul de business SolvIT s-a bazat încă de la început pe o bună cunoaştere a mediului de afaceri şi a tendinţelor evolutive ale acestuia. Încă din primul an de parteneriat cu CA, SolvIT a demarat un amplu proces de modelare şi dezvoltare a pieţei IT din România. În prezent, toţi partenerii SolvIT recunosc şi apreciază rentabilitatea soluţiilor software comprehensive şi unitare oferite de CA, precum şi valoarea adăugată conferită de implementarea acestora de către o echipă de profesionişti.


Acestea au fost şi motivele principale care au stat la baza deciziei CA de a oferi acest premiu companiei SolvIT, recunoscând şi declarând astfel oficial valoarea şi realizările acesteia. Criteriile clasamentului CA au fost realizarea şi respectarea unui plan de business orientat spre succesul pe termen mediu şi lung, susţinerea unui program bine structurat de training şi suport, precum şi implementarea strategiilor de marketing ale CA, în funcţie de specificul regional al fiecărui partener.


Dezvoltare pe pieţele emergente
Un alt criteriu important de departajare a fost nivelul vânzărilor pe anul 2008, an care a reprezentat pentru SolvIT un moment de vârf al proceselor comerciale. Seriozitatea, competenţa şi profesionalismul echipei au format în timp o imagine foarte bună companiei SolvIT, determinând o creştere accelerată a cifrei de afaceri pe soluţiile CA. O dovadă în plus a evoluţiei rapide a companiei este reprezentată de demararea a trei proiecte regionale de mare importanţă pentru SolvIT. După înfiinţarea în 2007 a unei filiale în Atena, în 2008, SolvIT a încheiat un parteneriat strategic în Bulgaria; iar un alt proiect este reprezentat de începerea activităţii companiei şi în Republica Moldova.



De la stânga la dreapta:
GIlbert Lacroix - Senior Vice President, EMEA Channel Sales CA,
Mihai Scemtovici - Development Manager SolvIT Networks,
Cristi Iliescu - Technical Manager SolvIT Networks,
Patrick Stark - Corporate Senior Vice President, EMEA CA.


În condiţiile actuale ale evoluţiei tehnologice şi economice, precum şi datorită experienţei, expertizei şi volumului enorm de muncă, filialele SolvIT nou deschise s-au bucurat de un real succes şi au determinat compania să continue proiectele de extindere regională. În aceste condiţii, strategia de dezvoltare a companiei pentru anul 2009 implică abordarea a alte două ţări aflate în plin proces de dezvoltare economică: Serbia şi Ungaria.


Pentru a face faţă ritmului alert de derulare a proceselor economice, companiile sunt obligate să se modeleze şi să se reinventeze continuu, să aibă un nivel ridicat de flexibilitate şi adaptabilitate. Ca urmare, pe termen mediu şi lung, dincolo de extinderea regională, strategia de dezvoltare SolvIT include modificări fundamentale la nivelul portofoliului de soluţii. Astfel, începând de anul acesta SolvIT a devenit şi distribuitor al soluţiilor de securitate CA în România. Semnarea acordului pentru întregul portofoliu de tehnologii de securitate CA reprezintă o vastă oportunitate de dezvoltare pentru SolvIT, întreaga atenţie a echipei concentrându-se acum pe două direcţii principale: crearea şi implementarea unui program complet de consultanţă de specialitate şi optimizarea canalelor de distribuţie.


Soluţii business viabile şi pe timp de criză
În prezent, ţinând cont de întregul context economic şi tehnologic, strategia SolvIT se dovedeşte a fi una dintre cele mai de succes strategii de menţinere şi dezvoltare. După o creştere spectaculoasă a pieţei de securitate IT, în ultima perioadă s-a înregistrat o stabilizare în procesul de dezvoltare, stabilizare care în nici un caz nu implică stagnarea, ci echilibrarea şi maturizarea mediului informatic. Dacă în urmă cu câţiva ani soluţiile de securitate se rezumau la un simplu antivirus, acum companiile au conştientizat necesitatea unei tehnologii comprehensive de securitate IT, capabilă să le protejeze întreaga gamă de procese business.


În plus, situaţia economică actuală, relativ dificilă, va afecta probabil, direct sau indirect, toate verticalele industriale, provocând încetinirea ritmului lor de dezvoltare sau chiar reducerea unora dintre activităţi, ceea ce va determina, implicit, şi modificarea substanţială a pieţei de securitate IT. Iar această modificare nu constă în scăderea interesului faţă de tehnologiile de securitate, ci, dimpotrivă, companiile vor simţi necesitatea imperioasă de a-şi proteja mediul de business, soluţiile de securitate păstrându-şi, cu certitudine, prioritatea în ansamblul bugetelor de IT.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite