Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Altele >> Stiri si comunicate

BRINEL – crestere de 15%

27 Februarie 2009



BRINEL a incheiat anul 2008 cu o crestere de peste 20% la nivelul companiei principale Net BRINEL‐furnizorul de solutii de infrastructura IT si de solutii de business, iar la nivelul grupului a crescut cu ~ 15%, depasind cifra de 105 mil Ron (~28 milioane Euro). Rezultatele inregistrate in primele 9 luni ale anului au depasit prognozele initiale, iar ultimele trei, contrar evolutiei din alti ani, au fost marcate de reducerea brusca a investitiilor publice in IT.


Solutiile pentru modernizarea infrastructurii Hardware detin o pondere de cca. 2/3 din rezultate, iar solutiile de business ( inclusiv Software si Services) reprezinta aproximativ 1/3.



“In 2008 am crescut echipa de profesionisti atat ca numar, cat si ca si competente certificate, ne‐am intarit parteneriatele cu cei mai puternici jucatori globali: HP, Microsoft, Cisco, IBM, Oracle, Intel, Citrix si altii, dar mai ales am acordat o atenție crescuta nevoilor beneficiarilor nostri” declara Marcel Borodi, CEO al grupului BRINEL.


Recunoastere din partea partenerilor


Acesta adauga: “Evolutia parteneriatelor a fost marcata de cateva recunoasteri de care suntem mandri. In cadrul summit‐ului International din Hawaii, premiul Cisco pentru “Partenerul cu cea mai mare crestere inregistrata pe aria SMB” – distinctie unica pentru o companie din Europa Centrala si de Est. In acelasi timp, pentru evolutia activitatii in decursul anului ne‐am caștigat dreptul de a fi numiti „Partenerul HP numarul 1 in anul fiscal 2008, pentru intreg portofoliul de produse”. Mai mult decat atat, la sfarsitul trimestrului 3 din 2008 primim recunoasterile Microsoft sub forma a 4 premii distincte pe trei linii de business dintre care: „Campion al cresterii echilibrate” pe linia dedicata solutiilor pentru SMB, “Cel mai dinamic partener MBS ” pe linia de Solutii de Business Microsoft, “Cel mai mare numar de licente DOEM Windows vandute” .”



Evolutia parteneriatelor cu acestia a fost desavarsita la inceputul anului 2009 cu obtinerea statutului de partener Frontline HP & Microsoft, fiind in prezent singura companie din Romania cu acest statut.


Ocupand primul loc la nivel national pe domeniul sau de activitate in 2008 (conform CNIPMMR), BRINEL numara in prezent peste 500 de clienti activi. Rezultate notabile au fost inregistrate de companie pe tot parcursul anului 2008, prin proiecte aplicate cu succes atat in sectorul public cat si in cadrul firmelor din sectorul privat.


Despre performantele inregistrate, Marcel Borodi spune: “Am reusit sa implementam solutii care au crescut eficienta activitatii beneficiarilor nostri. La ritmul de dezvoltare al pietei de anul trecut, succesul a fost determinat in mare masura de viteza cu care acestia reuseau sa‐si deruleze operatiunile si de viteza cu care puteau lua deciziile de management. Putem spune ca ambele activitati au fost in mod determinant influentate de solutiile IT&C utilizate.”



„O companie cu o infrastructura hardware si de comunicatii adecvata permite colaborarea on‐line intre angajati, iar procesele de afaceri informatizate corespunzator nu numai ca fac activitatea mai eficienta, dar prin Business Inteligence ofera managementului informatii „la zi” pe care sa‐si poata fundamenta deciziile” adauga CEO‐ul grupului BRINEL. “Imaginati‐va un pilot de Formula 1 caruia nu‐i mai functioneaza comunicarea cu echipa tehnica, nu mai are tablou de bord, parbrizul e murdar si se poate folosi doar de experienta, intuitie, oglinda retrovizoare si desigur volan, frana, acceleratie. Poate el castiga in fata competitiei?”



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite