Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Technology >> Diverse >> Stiri si comunicate

Kingston - 41% crestere in 2008

11 Martie 2009



Kingston Technology Company Inc., producatorul de memorii, raporteaza o crestere record – cu 41% – a volumului de unitati de memorie vandute in 2008, in comparatie cu rezultatele obtinute in 2007. In ciuda supraproductiei, a eroziunilor puternice de pret si a crizei economice mondiale care a afectat industria memoriilor, Kingston® a reusit sa isi extinda cota de piata atat pe segmentul DRAM, cat si pe segmentul memoriilor Flash. Vanzarile mondiale inregistrate de companie s-au cifrat la 4 miliarde de dolari, in scadere cu 500 de milioane de dolari fata de nivelul record atins in 2007.

“Kingston, asemeni competitorilor sai, a resimtit scaderea industriei si saturatia pietei din anul 2008,” a declarat John Tu, co-fondator Kingston. “Cu toate acestea, datorita resurselor financiare solide de care dispunem, am reusit sa ne pastram dinamismul si flexibilitatea, adaptandu-ne permanent conditiilor schimbatoare de piata. Ne consideram norocosi ca ne aflam intr-o pozitie sigura, avand in vedere starea actuala a economiei.”

“Intotdeauna ne-am concentrat pe optimizarea eficientei dar, in aceste conditii dificile, a trebuit sa ne dublam eforturile,” a declarat David Sun, co-fondator Kingston. “Chiar daca furtuna inca nu a incetat, nu ne vom orienta decat inainte. Datorita devotamentului angajatilor nostri, care sunt la fel de pasionati precum suntem John si cu mine, la care se adauga sprijinul partenerilor nostri, al distribuitorilor si al clientilor, suntem increzatori ca lucrurile se vor indrepta.”

In ciuda scaderii cifrei de afaceri, Kingston a raportat cresteri substantiale ale volumului pe toate segmentele de produs: memorii Flash, memorii Branded, memorii ValueRAM® si HyperX® pentru gameri si entuziasti. Kingston a atins pentru prima data cifra de 1 miliard de dolari in 1995, ajungand la 2 miliarde de dolari in 2004 si $3 miliarde in 2005.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite